וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 נקודות להלפרין, אולימפיאקוס עלתה לגמר הפלייאוף

הישראלי הצטיין ב-64:87 של האדומים על אריס, שהשלים 0:3 בסדרה. פנאתינייקוס השלימה 0:3 משלה עם 65:105 על פאוק

פנאתינייקוס עלתה הערב (שני) לגמר הפלייאוף ביוון, אחרי שהביסה את פאוק סלוניקי 65:105 והשלימה ניצחון 0:3 בסדרת חצי הגמר. לאחר מכן השלימה גם אולימפיאקוס סוויפ דומה על אריס סלוניקי עם 64:87 במשחק השלישי בסדרה המקבילה, בדרך לגמר הכי צפוי ביבשת.

פאו, שהתקשתה ב-69:75 הדחוק שלה על פאוק במשחק השני בסדרה, המשיכה לגמגם בפתיחה והוליכה רק 16:22 בסיום הרבע הראשון, אבל עד המחצית התוצאה זינקה ל-27:41 לירוקים, למרות פציעתו של סטראטוס פרפרוגלו שירד לחדר ההלבשה ולא חזר עד הסיום. ברבע השלישי שחקניו של ז'ליקו אוברדוביץ' שוב פתחו מבערים והפכו את המשך המשחק לגארבג' טיים. אלכס מאריץ' הוביל שבעה ירוקים בדאבל פיגרס עם 13 נקודות, מייק באטיסט וקוסטאס קאימקוגלו הוסיפו 12 כל אחד.

בהמשך שמרה אולימפיאקוס על מאזנה המושלם בליגה העונה והעמידה אותו על 0:35, עם ניצחון קליל נוסף על אריס סלוניקי, הפעם 64:87. אריס, שהושפלה במשחק הקודם, החזיקה מעמד עד ההפסקה כשפיגרה רק 43:39 אחרי שני רבעים, אבל פערי הרמות הורגשו במחצית השנייה. יותם הלפרין היה אחד הגורמים המרכזיים בבריחה של האדומים וסיים עם 15 נקודות, תיאו פפאלוקאס הוסיף 11 משלו.

* ברוסיה רשמה ספרטק סנט פטרסבורג הפסד בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף. קבוצתו של צביקה שרף, שסיימה את העונה הרגילה במקום החמישי בטבלה, נכנעה 87:82 לרביעית חימקי מוסקבה, אחרי שאיבדה יתרון של 11 נקודות בסיום הרבע הראשון, נגררה למשחק צמוד ברבע האחרון וירדה מנוצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully