וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה סיני הודיע כי לא ימשיך במכבי הרצליה

המאמן עוזב אחרי עונה אחת. עוזרו ומאמן קבוצת הנוער, עופר טלקר, יחליפו. שיימן: "הוא היה נשאר שנים אם זה היה תלוי בי"

מאמן מכבי הרצליה משה סיני הודיע היום (שני) ליו"ר המועדון אריאל שיימן כי החליט לא להמשיך במכבי הרצליה בעונה הבאה ויעזוב את הקבוצה אחרי עונה אחת על הקווים. במקומו של סיני, שלא החזיק בחוזה לעונה הבאה, ימונה עופר טלקר, ששימש כעוזרו ואף אימן את קבוצת הנוער של המועדון, שעלתה לליגה הלאומית בעונה החולפת.

היום, ולאחר שהודיע סיני על החלטתו לשיימן, קיימה הקבוצה ארוחת צהריים משותפת בה אמר המאמן לשחקנים: "אני עוזב מועדון מצוין, בו הרגשתי כמו בבית". בנוסף, אמר לשחקנים הצעירים כי הוא מאמין בהם ורואה להם עתיד ורוד. לאחר מכן, אמר שיימן לשחקנים: "ההחלטה הייתה בידי משה סיני ואם זה היה תלוי בי הוא היה נשאר עוד הרבה שנים".

מהמועדון נמסר בתגובה: "משה סיני יישם בפועל את נושא הצעירים, לא בדיבורים, אלא בדקות משחק דה פקטו. יכול להיות שהוא שילם מחיר על כך, אבל זה בכלל לא משנה לנו כי אנחנו הרווחנו אותם לשנים רבות. חלק גדול מהם יזכור בוודאי בהמשך הקריירה שלהם את משה סיני כזה שזרק אותם למים.

"מספיק היה לראות את החיבה שהעניקו לו בתחילת העונה כדי להבין עד כמה היחסים השנה היו מצוינים. היו"ר שיימן כבר אמר שההחלטה הייתה של משה וחבל לנו שהוא לא ממשיך. אך אנחנו בטוחים שהתלמיד שלו, עופר טלקר, שלמד ממנו הרבה השנה ויישם הרבה מהדברים בקבוצת הנוער, יעמוד בציפיות וימשיך בדרך שהמועדון בראשות שיימן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully