וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה יעזוב את גנק? "קיבלתי הצעות מהולנד וגרמניה"

החלוץ, שהבקיע העונה 14 שערים ולקח אליפות עם קבוצתו, אישר שישנם מגעים בינו לבין קבוצות מהולנד וגרמניה

לפי פרסומים בבלגיה עשוי אליניב ברדה לעזוב את הליגה אלופת הליגה הבלגית לקראת העונה הבאה. החלוץ, שחוזהו מסתיים בשנת 2013, קיבל הצעות ממועדונים בבונדסליגה ובליגה ההולנדית.

"אני עדיין לא יודע אילו שינויים תעבור הקבוצה, וגם לא מה יקרה איתי. יש מגעים עם מועדונים הולנדים וגרמנים, אבל אני לא יכול להיכנס ליותר פרטים", סיפר ברדה והוסיף: "אני מרוצה מאד בגנק, וזה לא הופך את העניינים לקלים יותר".

החלוץ בן ה-29 סיים את העונה הרביעית שלו בגנק. הוא שיחק 124 משחקים והבקיע 43 שערים. בעונה האחרונה, בה לקחה הקבוצה את האליפות במחזור האחרון אחרי תיקו עם סטנדרד ליאז' שדלקה אחריה, הבקיע חלוץ הנבחרת 14 שערים.

גנק עשויה לפגוש את קבוצתו לשעבר של ברדה, מכבי חיפה, במוקדמות ליגת האלופות שכן הקבוצה אינה מדורגת בשלבי המוקדמות של המפעל. זו האליפות השלישית של המועדון בהיסטוריה, וגם של ברדה, שלקח שתי אליפויות במדים הירוקים בעונות 2003-04 ו-2004-05.

ברדה נחשב לשחקן הבכיר ב"מושבת" השחקנים הישראלים בבלגיה, הכוללת חמישה שחקנים חוץ מברדה: רמי גרשון בקורטרייק (מושאל מסטנדרד ליאז'), תמיר כחלון, מתן אוחיון ודודו ביטון משרלרואה שירדה ליגה, ושלומי ארבייטמן (גנט) שהתאמן השבוע עם קבוצתו לשעבר מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully