וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימקוביץ', מדלל וסטריק לא הצליחו להשיג כרטיס ללונדון

עד הכדור ה-59 סימקוביץ' היה בתמונת הגמר, אך בכדור האחרון איבד נקודה וסיים 15. מדלל במקום-22, סטריק במקום ה-33

גיל סימקוביץ' היה היום (ראשון) קרוב מאוד לגמר במקצה 50 כדור במצב שכיבה בתחרות גביע העולם בפורט בנינג בארצות הברית, אך לא הצליח להעפיל לגמר. סימקוביץ', שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בבייג'ין, קבע תוצאה של 595 נקודות, נקודה פחות משל השמונה שעלו לגמר ולבסוף דורג במקום ה-15. סימקוביץ' איבד שתי נקודות חובה כבר בסט הראשון, בכדור השישי והעשירי. שני הסטים הנוספים היו טובים יותר, סימקוביץ' השיג בהם את מלוא מאה הנקודות האפשריות ובתום הסט השלישי היה מדורג בין ששת המובילים במקצה.

בכדור ה-33 ובכדור ה-37 סימקוביץ' שוב איבד נקודות יקרות וירד אל המקום ה-20. בסט החמישי תיקן את המצב עם 100 נקודות ועלה למקום השביעי, שפירושו גמר. עד הכדור ה-59 סימקוביץ' היה בתמונת העלייה לגמר יחד עם עוד חמישה קלעים אחרים, אבל בכדור האחרון השיג רק 9 נקודות וירד למקום ה-15. חמשת הקלעים האחרים שסיימו עם 596 קיימו קרב שובר שוויון על שני המקומות ם (7 ו-8) בגמר.

ליאור מדלל שקבע תוצאה של 594 נקודות דורג במקום ה-22 וגיא סטריק שהשיג תוצאה של 593 נקודות דורג במקום ה-33. הניסיון הבא של קלעי הנבחרת להשיג כרטיס ללונדון ולהצטרף אל סרגיי ריכטר שכבר עשה זאת יהיה באליפות אירופה שתתקיים בבלגרד בסוף חודש יולי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully