וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטו זכתה בגביע הפורטוגלי עם 2:6 על גימראייש

לאחר האליפות והליגה האירופית, הצליחו הדרקונים להשלים טרבל בצורה הכי מרשימה שיש. חאמס רודריגז חגג שלושער

איזו עונה ענקית עברה על פורטו. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש, שעוד לא חגג אפילו את יום הולדתו ה-33, הצליחה להחזיר לעצמה את האליפות מבלי להפסיד אפילו במשחק ליגה אחד וזכתה בצורה הכי מרשימה שיש גם בליגה האירופית. הערב (ראשון) הצליחה פורטו להשלים טרבל ענק עם 2:6, כן 2:6! על ויטוריה גימראייש.

הדרקונים עלו ליתרון כבר בדקה השלישית לאחר שבעיטה של פורטו נהדפה ישר לרגליו של חאמס רודריגז, שנותר חופשי ובעט פנימה את ה-0:1. גימראייש הצליחה לאזן בדקה ה-20 לאחר כדור חופשי ונגיחה שנהדפה מראשו של אלברו פריירה ישר פנימה וזה 1:1. אך הקבוצה של וילאש בואש לא נשברה והצליחה לעלות ל-1:2 דקה בדיוק לאחר מכן כשהגבהה מצאה את סילבסטרה וארלה, שבעט מהאוויר לפינה הרחוקה ופנימה. שתי דקות בלבד חלפו וזה כבר 2:2. הפעם היה זה אדגר ברונו דה סילבה, שהגיע מאחור להגבהת קרן ונגח חזק פנימה.

פורטו לא עצרה ובדקה ה-35 עלתה ל-2:3 כשדווקא הבלם רולאנדו הגיע ראשון לכדור שננגח למשקוף ובעט אותו פנימה. המחצית הראשונה עדיין לא תמה ופורטו כבר ב-2:4, הפעם זה היה הולק שכבש בבעיטה ישירה מהקרן לאחר טעות קשה של שוער גימרייש נילסון. החגיגה לא נגמרה ובדקה ה-45 זה כבר 2:5 לפורטו, כשהפעם היה זה חאמס רודריגז, שנהנה מבישול של הולק אחרי מתפרצת ודחק פנימה מול שער ריק את החמישי. רודריגז לא עצר וכבש את ה-2:6 של פורטו בדקה ה-73.

שחקני פורטו חוגגים זכייה בגביע. רויטרס
שלושה תארים בעונה. שחקני פורטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully