וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אודינזה סיימה רביעית ותשחק במוקדמות האלופות

הזברות הקטנות סיימו ב-0:0 עם מילאן, לאציו ניצחה 2:4 בחוץ את לצ'ה אבל תסתפק בליגה האירופית. אינטר-קטאניה 1:3

כמו שאר הליגות באירופה, גם הליגה האיטלקית הגיעה היום (ראשון) למחזור הסיום שלה. שישה משחקים נערכו בשעה מוקדמת יותר, כאשר ארבעה משחקים השלימו את המחזור ה-38 והאחרון. במחזור הנעילה לא היו יותר מדי דרמות, שכן מילאן כבר הבטיחה לפני כמה מחזורים את האליפות, ובשבוע שעבר הושלמה תמונת שלוש היורדות לסריה B - בארי, ברשיה וסמפדוריה.

המאבק היחיד שהיה הערב הוא בין אודינזה ולאציו על המקום הרביעי שמוליך לעונה הבאה לפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. בסופו של דבר נקבע כי אודינזה היא זו שתשחק בפלייאוף הצ'מפיונס ליג, לאחר שהשיגה את הנקודה שהייתה צריכה ב-0:0 הביתי שלה עם מילאן. לאציו ניצחה 2:4 את לצ'ה. יובנטוס ונאפולי סיימו ב-2:2, רומא גברה 1:3 על סמפדוריה.

אינטר סיימה בטעם מתוק את העונה עם 1:3 בסן סירו על קטאניה, פאלרמו נוצחה באותה תוצאה בביתה על ידי קייבו. בארי, שכבר מזמן ירדה, הביסה את בולוניה בחוץ 0:4. ברשיה ופיורנטינה נפרדו ב-2:2, גנואה ניצחה 2:3 את צ'זנה ואילו קליארי ופארמה סיימו ב-1:1. ניפגש בשנה הבאה, הפעם כנראה עם ערן זהבי בפאלרמו.

סיכום 2010/11

כדי לעשות קצת סדר בעניינים, הכנו רשימות מסודרות של העונה החולפת:

אלופה: מילאן

ישחקו בליגת האלופות: מילאן, אינטר, נאפולי, אודינזה בפלייאוף

ישחקו בליגה האירופית: לאציו, רומא ופאלרמו (תשחק בגמר הגביע נגד אינטר, כך שתהיה בכל מקרה במפעל)

ירדו לליגת לסריה B: בארי, ברשיה, סמפדוריה

עלו לסריה A: אטאלנטה, סיינה. נובארה, וארזה, רג'ינה ופאדובה תתמודדנה על מקום נוסף

מחזיקת הגביע: אינטר או פאלרמו

מלך שערי הליגה: אנטוניו די נטאלה (אודינזה) 28 שערים, אדינסון קבאני (נאפולי) 26, סמואל אטו (אינטר) 21, אלסנדרו מאטרי (קליארי ויובנטוס) 20, מרקו די ואיו (בולוניה) 19, ג'אמפאולו פאציני (סמפדוריה ואינטר) 17, פרנצ'סקו טוטי (רומא) 15, אלשנדרה פאטו (מילאן), זלאטן איברהימוביץ' (מילאן) 14 שערים כל אחד

מלך בישולי הליגה: אנדריאה קוסו (קליארי) 13, אזקייל לאבצי (נאפולי) 12, זלאטן איברהימוביץ' (מילאן) 11, סמואל אטו (אינטר) 9, סטפאנו מאורי (לאציו) 9

אינטר - קטאניה 1:3

הקבוצה של לאונרדו, שלא יכלה העונה למילאן, מסיימת את העונה, לראשונה מזה חמש שנים במקום השני. לפחות הנראזורי עשו זאת עם טעם טוב לאחר ניצחון על הקבוצה מסיציליה. ג'אמפאולו פאציני כבש צמד לקבוצה המארחת, הראשון בדקה ה-14, השני, שלוש דקות בתוך המחצית השנייה. יוטו נגאטומו כבש את השלישי בדקה ה-63. פאבלו מרטין לדסמה רק צימק שלוש דקות לאחר מכן. קטאניה מסיימת את העונה במקום ה-11 עם 46 נקודות.

פאלרמו - קייבו 3:1

הקבוצה הסיציליאנית, שתצרף אליה כנראה בעונה הבאה את ערן זהבי מהפועל תל אביב, גמרה את העונה שלה עם הפסד ביתי. הוורודים דווקא עלו ליתרון לאחר 13 דקות משער של אנטוניו נוצ'רינו, אלא שסרג'יו פליסייר איזן ארבע דקות לפני הירידה לחדרי ההלבשה. החמורים המעופפים עשו מהפך ועלו ליתרון משער של קווין קונסטאנט בדקה ה-66. 13 דקות לאחר מכן ניקו פולטצי הכה בשלישית וחתם את התוצאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לצ'ה - לאציו 4:2

הקבוצה התכולה רצתה לנסות ולהתברג במקום הרביעי. את שלה היא עשתה עם ניצחון, אלא שאודינזה סיימה את משחקה בתיקו, ולאציו תסתפק בשנה הבאה בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. תומאסו רוקי העלה את לאציו ליתרון מוקדם, אלא שמנואל קופולה איזן (33). שתי דקות לאחר מכן מאורו זראטה החזיר את היתרון אלא שבדקה ה-41 איגנסיו פיאטי שוב השווה לקבוצה הביתית. בדקה ה-54 הכשיל שוער לצ'ה מסימיליאנו בנאסי את רוקי ברחבה, וספג כרטיס אדום. זראטה כבש את הפנדל וג'וזפה ויואס (62, שער עצמי) השלים את החגיגה של לאציו, שכאמור בסוף הייתה פחות שמחה שכן היא לא הגיעה לליגת האלופות.

רומא - סמפדוריה 1:3

הקבוצה מבירת איטליה רצתה אולי להיות מעל יריבתה העירונית, לאציו, בסיום העונה. הג'לארוסי ניצחו, אלא שלאור הניצחון של התכולים הם לא הצליחו לטפס מעליהם בליגה. דניאלה מניני העלה את סמפ, שנשרה בשבוע שעבר לסריה B, ליתרון בדקה 26, אבל ארבע דקות אחר כך הקפטן והסמל פרנצ'סקו טוטי השווה. מירקו וויצ'יניץ' (70) ומרקו בוריילו (86) חתמו את התוצאה.

יובנטוס - נאפולי 2:2

הגברת הזקנה חוותה את אחת העונות הרעות בתולדותיה, ורק לפני מספר ימים פיטר המועדון את המאמן לואיג'י דל נרי, שעמד על הקווים במשחק האחרון לעונה. ליובה לא היה ממש על מה לשחק, חוץ מאשר הכבוד וגם נאפולי, שכבר הבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה, רק חיכתה לסיום העונה. כריסטיאן מאג'יו העלה את האורחים ליתרון (22), ג'יורג'יו קייליני איזן (47). כריסטיאנו לוקארלי בן ה-35 החזיר את היתרון לתכולים (77), אלא אלסנדרו מאטרי, שנכנס בדקה ה-71, איזן 13 דקות אחר כך, ושתי הקבוצות התחלקו בנקודות.

אודינזה - מילאן 0:0

הקבוצה מאודינה ידעה שתיקו יספיק לה כדי להישאר במקום הרביעי שמוביל בעונה הבאה למוקדמות ליגת האלופות, והיא הצליחה להשיג את הנקודה המיוחלת מבחינתה. בדקה ה-74 זכתה הקבוצה הביתית לפנדל, אלא שמלך השערים של הקבוצה והליגה אנטוניו די נטאלה לא ניצל את ההזדמנות. הבעיטה שלו לא הייתה מספיק חזקה, ושוער מילאן מרקו אמליה הדף לקורה והחוצה. אודינזה עוד תקפה והגיעה למספר מצבים קורצים אבל לא כבשה מה שלא מנע ממנה כמובן לחגוג בסוף עם התיקו.

בולוניה - בארי 4:0

הקבוצה מדרום איטליה הגיעה לצפון לאחר שכבר מזמן ירדה לסריה B, ואולי בולוניה ריחמה עליה קצת. מי שחגג בגדול היה פרנצ'סקו גרנדולפו שכבש שלושער (27, 45, 53). אריק הוסקלפ הוסיף עוד אחד (78).

משחקים נוספים:

ברשיה - פיורנטינה 2:2
לברשיה: אדר (17), פייטרו אקרדי (88). לפיורנטינה: חואן ורגאס (1), אלסיו צ'רצ'י (75).

גנואה - צ'זנה 2:3
לגנואה: אנטוניו פלורו פלורס (5, 17) רודריגו פלאסיו (45+1), לצ'זנה: אריון בוגדני (48), לואיס חימנז (86).

קליארי - פארמה 1:1
לקליארי: רולף פלטשר (שער עצמי, 55), לפארמה: ואלרי בוז'ינוב (33).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully