וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד דחה את בקשת המנהלת לא לשבץ את ביטון

באיגוד גינו את דברי אקוניס וביטון, ועם זאת לא שעו לפנייה: "בני השרון לא בפיינל פור, כך שאין טעם לדון בשיבוצי השופטים"

ביום שלישי וחמישי השבוע ייערך הפיינל פור, בו יקחו חלק ארבע קבוצות, בני השרון לא תהיה שם. היום הוציאה מנהלת הליגה תגובה שהתייחסה לדבריו של יו"ר המועדון מהשרון אלדד אקוניס, שהשתלח קשות בשופט משה ביטון, זאת בראיון שנתן היום (ראשון) בעיתון "ישראל היום". בתגובתה אף הודיעה המנהלת כי היא פנתה ליו"ר ארגון השופטים ראובן וירובניק בבקשה לא לשבץ לעת עתה את השופט ביטון.

"כולם יודעים מה היה בינינו לבין משה ביטון העונה", אמר אקוניס בראיון בעיתון. "התרעתי בפני איגוד השופטים שביטון מתנכל לנו ומחפש לפגוע בקבוצה. זה לא מפתיע שאת השריקות שגמרו לנו את העונה לקח ביטון. הוא לא ראוי לשפוט בפיינל פור". ביטון אמר בתגובה לדבריו של אקוניס בעיתון: "אקוניס איש קטן ומסכן ואני מרחם עליו. אם הוא רוצה מלחמה, אני טוב במלחמות. אני אהיה בפיינל פור והוא לא".

לאור דבריו הקשים של אקוניס, שהתייחס בין היתר גם למנהלת הליגה, הוציאה המנהלת תגובה בזו הלשון: "המנהלת מגנה כל השתלחות בשופטי הכדורסל בליגה ולמרות שדבריו של מר אקוניס נאמרו מתוך כאב ואי נוחות, טוב היה לו היה מביע את דעותיו האישיות במוסדות המתאימים בהם הוא חבר, קרי הנהלת איגוד הכדורסל. מר אקוניס משמש כשליח ציבור, ושכזה הוא חייב לשמור על מידתיות בהתנסחויותיו.

"עם זאת", נרשם עוד בתגובה ביחס לדבריו של השופט ביטון, "אנו רואים בחומרה רבה את תגובתו המשתלחת של השופט משה ביטון, אשר הינו בעל תפקיד האמור לשמור על טוהר מידות וניקיון כפיים ומקבל תמורה עבור תפקידו זה. לאור האמור לעיל, פונה המנהלת ליו"ר איגוד השופטים מר ראובן וירובניק, להימנע מלשבץ את השופט משה ביטון למשחקי הפיינל פור שיפתחו בשלישי, עד לברור הנושא כולו".

לאחר שקיבלו את פניית המנהלת, באיגוד הכדורסל הגיבו: "המנהלת אינה צד בשיבוץ שופטים ו/בהליכי משמעת כנגד שופטים. השופטים כפופים לאיגוד הכדורסל!!! (כך במקור). בכל מקרה, איגוד השופטים מגנה את דברי אלדד אקוניס ואת דבריו של השופט משה ביטון, דברים שנאמרו בעידנא דריתחא, בתגובה להאשמותיו של יו"ר בני השרון שזו לא הפעם הראשונה כפי שהוא תוקף ומאשים. בכל מקרה, בני השרון אינה בפיינל פור, ולכן אין טעם ענייני ומקצועי לדון בעת הזו בשיבוצי שופטים לפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully