וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה מועמד למכבי חיפה

האלופה בוחנת אפשרות להחתים את שוער בני יהודה, במידה שהיא תיפרד מדוידוביץ'. גם הפועל תל אביב בתמונה

דלה איינוגבה, שוערה הניגרי של בני יהודה, מוזכר כמועמד העיקרי להחליף את ניר דוידוביץ' במכבי חיפה, במידה שבחיפה יחליטו שלא לחדש את חוזהו של השוער הוותיק. לחיפה יש אופציה להשתחרר מחוזהו של ניר דוידוביץ' בתום העונה הנוכחית.

איינוגבה אמנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה אצל הזהובים, אולם גורמים בסביבתו אמרו שהוא קיבל הבטחה מראשי המועדון, שבמידה ויקבל הצעה מקבוצה גדולה, הוא עשוי להיות משוחרר. לוואלה! ספורט נודע כי שמו של השוער הוזכר בחיפה עוד במהלך העונה שעברה, אולם בסופו של דבר הוא חתם על הארכת חוזהו במדי בני יהודה. מערכת היחסים הטובה בין שני המועדונים עשויה להאיץ את המגעים בתקופה הקרובה ואיינוגבה עשוי לעבור למדים הירוקים.

גורם במכבי חיפה אמר לוואלה! ספורט: "בימים הקרובים יוחלט אם ניר דווידוביץ' ימשיך בקבוצה או לא. עדין לא ישבנו איתו, בדיוק כפי שלא ישבנו עם שחקנים אחרים. כשנחליט לגבי דוידוביץ' או לגבי שחקנים אחרים, תצא הודעה מסודרת בעניין".

אגב, גם הפועל תל אביב נחשבת למועמדת לרכוש את השוער וזאת במקומו של וינסנט אניימה שיעזוב בתום העונה אחרי שיסיים את חוזהו. יחד עם זאת, בבני יהודה יעדיפו למכור את איינוגבה למכבי חיפה ולא לאדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully