וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד בני סכנין שנפצע בדוחא עלול לאבד את עינו

בקבוצה עוקבים בדאגה אחרי מצבו של הצעיר שמאושפז בבית חולים רמב"ם. שלומי דורה ימשיך עונה נוספת על הקווים בדוחא

בבני סכנין לא חגגו הבוקר את הניצחון וההישארות בליגה לעונה נוספת, אלא עסקו בעיקר במצבו של האוהד שנפצע אתמול באיצטדיון דוחא. כזכור, אתמול אחרי שער הניצחון של מהראן אבו ריא בדקה ה-85, נשמעו פיצוצים ביציע האוהדים השרופים של סכנין, וכתוצאה מהם פיצוצים נפצע מחמד זבידאת, והוא מוגדר כפצוע בינוני. האוהד עבר ניתוח וכרגע יש חשש כי יאבד את עינו.

זבידאת מאושפז כעת בבית החולים רמב"ם בחיפה. אביו מחמוד אמר לוואלה! חדשות: "אני הבנים והנכדים ישבנו ביציע המזרחי-דרומי של המגרש. פתאום שמענו בום ורצינו לברוח מהמקום. בני מחמד ירד מהכיסא באמצעות רכב השחקנים לאמבולנס ופונה לבית החולים". הוא הוסיף כי בנו נותח סמוך לשעה 2 לפנות בוקר בשל דימום רב שהיה מעינו: "הרופא המנתח רוצה לבצע ניתוח נוסף למרות שלדבריו הסיכוי קטן מאחוז להציל את העין. כשלא תהיה ברירה יהיה צורך לעקור את העין. אני לא כועס על אף אחד ורק לאחר שפרטי הפרשה יתבררו נדע בדיוק מי אשם ומה קרה". האב סיפר גם כי הבן אינו יודע בדיוק כיצד נפגע – מחזיז, כדור גומי או משהו אחר.

הקבוצה עדיין לא ערכה תחקיר על האירועים שהתרחשו אתמול באיצטדיון, והיא אמורה לעשות זאת במהלך היום, כשהיא מסתמכת בעיקר על ממצאי המשטרה שקבעו אמש כי אוהדי סכנין עצמם היו אלה שגרמו לפיצוץ בעצמם. זבידאת הוא רווק בן 23 המתגורר בסכנין, ועובד במפעל בשר בעכו.

נסטיה צ'ה: "לא יודע מה יקרה איתי בעונה הבאה"

מעבר לאותו אירוע, בסכנין כבר מתחילים לתכנן את העונה הבאה. המאמן שלומי דורה יממש את האופציה לחוזה לעונה הבאה, ויחל לעבוד על בניית הסגל. בסכנין צפוי קיץ ארוך מבחינה כלכלית, ומספר גורמים במועדון ינסו לגייס את תקציב המינימום כדי שהמועדון יוכל לפתוח את העונה בליגת העל.

ראש העיר מאזן גנאים הבטיח אתמול שיעשה את כל המאמצים כדי להעמיד תקציב ראוי לקבוצה בעונה הבאה, בניגוד למה שקרה העונה. אגב, שחקני סכנין עדיין לא קיבלו את משכורתם האחרונה.

אחד השחקנים שמחזיקים חוזה לעונה הבאה, נסטיה צ'ה, אמר אמש: "אני לא יודע מה יקרה איתי בעונה הבאה. אני עדיין לא רוצה לדבר על זה. נחכה לשבועות הקרובים ונראה איך הדברים יתפתחו".

צ'ה התייחס גם להישארות הקבוצה בליגה ולעונה כולה כשאמר: "היו לנו רגעים מאד קשים העונה, וכולם חששו שלא נצליח לעשות זאת ולהישאר בליגה. לא רוצה להגיד אם שלומי דורה הביא את כל השינוי כי אני לא רוצה לפגוע במאמנים אחרים. כל מאמן תחתיו שיחקנו הביא משהו אחר. לפני ששלומי הגיע לקבוצה, לא היו פה אנרגיות טובות. היה חסר לנו מוטיבציה במשחקים והוא החזיר את האמונה לשחקנים. בתוך תוכי ידעתי שאם ניתן משחק או שניים טובים, נצליח לחזור למאבק על ההישרדות ואני שמח שהצלחנו לעשות זאת".

"הייתי בהרבה מקומות בעולם", המשיך צ'ה. "יש לי הרבה ניסיון, ותמיד כיף לשחק מול אצטדיון מלא וקהל תומך. חבל לי שהקהל מגיע רק בזמנים שמחים כאלה לחגוג איתנו, אבל בזמנים הקשים לא באו כמעט אנשים לפה לתמוך בקבוצה. אם בכל משחק האצטדיון היה מלא ככה, לא היינו מגיעים למצב כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully