וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 אוהדי סכנין נפצעו, אחד במצב בינוני בעקבות חזיז

חזיז נזרק מחוץ לאיצטדיון אל יציע סכנין ופצע 12 אוהדים, אחד מהם פונה לביה”ח במצב בינוני. המשטרה: "לא ירינו כדורי גומי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אירוע חריג וחמור במיוחד נרשם הערב (שבת) במהלך חגיגות הישארותה של בני סכנין בליגת העל. מיד לאחר שערו של אבו ריא בדקה ה-85, שהעניק לקבוצה את הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים, נזרק חזיז מחוץ לתחומי האיצטדיון אל תוך היציע של אוהדי סכנין, התפוצץ ופצע 12 אוהדים. כוחות מד"א עלו את היציע ופינו את הפצועים, והם נשלחו אל בתי החולים באזור. אחד מהם הוגדר כפצוע בינוני אחרי שהוא נפגע בעינו. סכנין כמובן צפויה לעמוד לדין בעקבות האירועים.

על פי כוחות מד"א, ישנו פצוע אחד במצב בינוני שנפגע בראשו, בעוד שאר הפצועים ככל הנראה במצב קל. בנוסף עלו טענות מאוהדי סכנין כי המשטרה ירתה לעברם כדורי גומי, ואחדים אף הראו סימנים בבטנם כדי להוכיח את הטענה. המשטרה טענה שהיא השתמשה בכוח סביר כנגד אוהדים שיידו אבנים. בנוסף, אוהד של בית"ר ירושלים נעצר אחרי המשחק בחשד שניסה לפגוע באוטובוס של סכנין.

מפקד תחנת משגב, עופר מנדרוביץ' הגיב על האירועים: "ככל הידוע לי, ואני הייתי מפקד הכוח הערב, לא הופעל שום ירי לכיוון האוהדים. מדיווחים שהגיעו אלינו משוטרים שהיו קרוב לארוע, אוהדי סכנין הפעילו זיקוקים או נפצים וכתוצאה מכך הם נפגעו בעצמם. נכון לעכשיו יש פצוע שאני מגדיר כבינוני והוא נמצא בדרכו לחדר הניתוח ברמב"ם. מעבר לזה יחסית לכמות האוהדים, הארוע עבר בשקט ואני שמח שלא נגרמו עוד פגיעות".

דובר סכנין, מונדר חלאילה, אמר: "אנחנו סמוכים ובטוחים כי מפקד משטרת משגב יודע על מה שהתרחש במגרש. אנחנו רוצים להודות לו על הטיפול המהיר וההחלטי בארוע עצמו. כתוצאה מכך לא היו פצועים נוספים. מחר נערוך תחקיר במועדון על הדברים שקרו בתקווה שהם לא יחזרו על עצמם וכמו כן נבקר את האוהדים הפצועים".

"אין יותר מתוק מלתת גול בדקה ה-85"

כה חבל שאירוע שכזה נרשם דווקא ביום בו קבוצת בני סכנין השיגה את מבוקשה, ונשארה בליגת העל. לאחר שפונו הפצועים, התפנו שחקני ואוהדי הקבוצה לחגוג על הדשא, ומאמן הקבוצה, שלומי דורה אמר לאחר הניצחון: "צריך לתת תעודת כבוד לבית"ר ירושלים, הם באו לעשות מלחמה". על התחושות שעקבות הניצחון אמר דורה: " לתת גול בדקה ה-85, אין יותר מתוק מזה. בשביל רגעים כאלה כיף להיות מאמן כדורגל, ואני מקווה שעוד ניתן הרבה רגעים כאלה. אני שמח על הגברים האלה שלא נשברו. יש קבוצות שהיו נשברות אבל לא הם ואני שמח מאוד. מגיע לנו". דורה נשאל האם הוא ממשיך גם בעונה הבאה, ואמר: "אני לא חושב שצריכה להיות סיבה שלא אמשיך. ההנהלה רצתה אותי אבל נשב ונחליט בצורה הכי מכובדת שיש אם להמשיך את ההתקשרות בינינו".

דורה, שצפוי להמשיך עונה נוספת, אמור לשבת בימים הקרובים עם הנהלת הקבוצה ולהתחיל בהכנות לעונה הבאה, כאשר סכנין תתמקד בעיקר בצירוף שחקנים זרים. אגב, אפיזודה מעניינת אשר טומנת בחובה את סיפור העונה של סכנין התרחשה לאחר החגיגות, כאשר הבלם יא יא פטי ניגש ליו"ר שאהר חלאיילה ושאל מתי יחולקו המשכורות.

קפטן הקבוצה, חאלד חלאיילה הנרגש אמר לאחר הניצחון: "לא ציפינו לדבר כזה. מחזור אחרון מול בית"ר ירושלים מול איצטדיון מלא, זה היה מתוק מאוד. גרמנו להרבה התקפי לב להרבה אנשים, ואני שמח ומודה לכל האנשים שעשו עבודה נהדרת. כל אחד תרם את החלק שלו. אני לא זוכר אווירה כזאת, אולי חוץ מבזכייה בגביע. סכנין היא קבוצה של ליגת העל, ואין טעם לליגת העל בלי סכנין. אני מאושר". על בואו של דורה לקבוצה אמר הקפטן: "שלומי עשה שינוי גדול בקבוצה, הוא החזיר את הביטחון לשחקנים".

מי שעוד חגג על הדשא הוא היו"ר לשעבר של הקבוצה וכיום ראש העיר, מאזן גנאים, שאמר: "אני מאוד מאושר ושמח. מגיע לקהל הנפלא הזה. אני מתנצל על כל הסבל של האוהדים השנה. אני מבטיח שנעשה הכל על מנת לבנות קבוצה חזקה שתייצג את המגזר והצפון, יהודים וערבים בעונה הבאה. קבוצה בליגת העל צריכה ים של כסף והעירייה לא יכולה לבד. לכן נבנה ארגון שבו אנשים יתרמו את החלק שלהם כדי שסכנין תוכל להתמודד מול כל קבוצות ליגת העל. הקבוצה הזאת היא הילד החמישי שלי ואמשיך לתמוך ולהיות מעורב בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully