וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו"

22.5.2011 / 11:00

מאמן מכבי ת"א שידר דריכות. בירנבוים: "הסיכויים נוטים לטובתנו". קטש: "מגיעים עם אמונה". גל מקל: "צופה משחק שקול"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יומיים לפני חצאי גמר הפיינל פור, קיימו הבוקר (ראשון) נציגי ארבע הקבוצות שהעפילו למעמד השיא של הכדורסל הישאלי מסיבת עיתונאים בהיכל נוקיה.

יו"ר מנהלת ליגת העל, אבנר קופל, נשא דברים ראשון ואמר: "נאחל לכולן הצלחה, כל אחת מארבע הקבוצות ראויה לזכות. אנחנו מקווים לראות יומיים של אירועים ומשחקים ברמה גבוהה גם מקצועית, וגם נראה קצת שואו, מוזיקה ומעודדות. כל דבר במינון שלו כדי להפוך את שני הערבים לאירוע טוב ומעניין".

על שינוי אפשרי בשיטת הפיינל פור אמר קופל: "אנחנו עוד לא יכולים לדעת אם השיטה תימשך או לא תימשך. זה לא סוד שלמכבי תל אביב נגרם לכאורה נזק ספורטיבי, אבל זה חלק מהשיטה לשווק את הליגה בעזרת שוויוניות. אמרנו בעבר שהנושא אמור להשתנות".

קטש: "בשביל זה מתכוננים כל העונה"

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש, התייחס להבדל בין מצבה של קבוצתו הנוכחית לזה של קבוצתו מאשתקד שהייתה בדרך לאליפות: "כל שנה היא שנה חדשה, ואנחנו מגיעים עם אותה אמונה שאפשר לעשות את זה. עברנו עונה לא פשוטה, אבל בשביל זה מתכוננים כל העונה ואנחנו בהחלט מרגישים מוכנים".

בריאן רנדל, שזכה גם הוא עם גלבוע/גליל באליפות בשנה שעברה, הוסיף: "אנחנו בכושר הטוב שניתן מבחינתנו. עברנו פציעות והרבה דברים, אבל כרגע אנחנו מרגישים טוב מאוד כקבוצה, בלי קשר לסוויפ שלנו על אשדוד ברבע הגמר. אנחנו מבינים מה המטרה שלנו, והכי חשוב שנישאר עכשיו ביחד".

גל מקל, עוד אחד מגיבורי האליפות של גלבוע/גליל, התייחס למשחק מול ירושלים בחצי הגמר: "שתי הקבוצות בעלות סגל טוב מאוד. ירושלים עמוקה מאוד עם הרבה כלים, אבל גם אנחנו עמוקים ואני צופה משחק שקול. הקבוצות מכירות טוב אחת את השנייה, ואין הרבה מה להפתיע. הקבוצה שתבצע את הדברים הקטנים על הצד הטוב ביותר תנצח".

ליאור ליובין, עוזרו של קטש אשתקד שינסה להדיח אותו בחצי הגמר העונה, אמר: "המפגש שלי עם עודד הוא נחמד ופיקנטי, אבל שנינו נתעסק יותר בשחקנים ובלהכין את הקבוצות שלנו. אני שמח בשביל המועדון שלנו שהגיע לפיינל פור שנה שלישית ברציפות, וזה לא הישג מבוטל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בלאט: "העבודה עוד לא נגמרה"

דיוויד בלאט פתח במחמאות לשלושת המאמנים האחרים שלצידו: "להגיע לפה זה לא דבר פשוט, וזה מעיד על היכולת של שלושת הקולגות שלי כאן. לאורך כל השנה לא לקחנו שום דבר כמובן מאליו. העבודה עוד לא נגמרה ובשביל זה אנחנו כאן. אנחנו מקווים להמשיך לשחק כדורסל טוב ואטרקטיבי כמו שהפגנו לאורך כל השנה".

ג'רמי פארגו, שניצח את הצהובים בגמר אשתקד, נשאל על מעמדו השונה כפייבוריט לזכייה וענה: "נמשיך להיות אנחנו כמו כל העונה, אף אחד לא ייתן לנו כלום ואנחנו גם לא מצפים לזה. נעשה את המיטב כדי לשחק הכי טוב ולנצח. לראות את כל החברים שלי מהגליל זה נחמד, אבל עכשיו אני במכבי".

אפי בירנבוים קיצר בדבריו ואמר: "אני מצפה להשלים את החסר. לכולם יש איכויות, אבל אני בונה על זה שהכל אפשרי. הסיכויים נגד מכבי הם בדרך כלל 1 ל-8 או 1 ל-7, והם כבר ניצחו אותנו שלוש פעמים העונה, אז הסיכויים נוטים לטובתנו"

יהוא אורלנד הוסיף: "הפתענו את כולם חוץ מאת עצמנו, כי מאוד האמנו. המשחק מול מכבי הוא רק משחק אחד, אנחנו באים לעשות עבודה טובה. הבאנו דברים מיוחדים כל השנה, ונביא אותם גם מולם. הלוואי שביום חמישי נהיה במשחק המרכזי ולא במשחק המוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully