וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלייל: "נוביצקי הוא תמיד האיש שלנו ברבע הרביעי"

מאמן דאלאס הסביר את האמון שנתן בכוכבו למרות היום החלש שלו. דוראנט: "זה מתסכל, אבל אני מרוצה שהמשכנו להילחם"

רויטרס

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

דאלאס החזירה לעצמה הלילה (בין שבת לראשון) את יתרון הביתיות בגמר המערב עם ניצחון חוץ 87:93 באוקלהומה סיטי שהעלה אותה ל-1:2 בסדרה. המאבס הסתערו ליתרון מוקדם של 12:35 אחרי שהת'אנדר ההמומים החטיאו 15 מ-19 הזריקות הראשונות שלהם ואיבדו שמונה כדורים בזה אחרי זה, אבל במחצית השנייה הגיע הקאמבק של התכולים, שחזרו עד לפיגור של ארבע בלבד בדקה האחרונה אבל ירדו מנוצחים.

דירק נוביצקי, שאחרי שתי תצוגות נהדרות הסתפק ב-18 נקודות בלבד, ידע לקחת אחריות בדקות האחרונות למרות ערב קליעות חלש. "הוא תמיד האיש שלנו ברבע הרביעי", הסביר ריק קרלייל את ההחלטה להמשיך ולתת לגרמני את הכדור. "המטרה שלנו היא לתת לו את הכדור כמה שיותר, וגם אם הוא מחטיא כמה זריקות הוא לא מפסיק לנסות. יש לו רצון מיוחד שמאפשר לו להמשיך ולזרוק ללא חשש".

"האולם היה רועש והם ניסו לחזור בסיום", אמר נוביצקי. "אבל ההגנה שלנו הייתה סולידית והמשכנו לכפות עליהם זריקות קשות. שלטנו בריבאונד, וטייסון היה פנומנלי בצבע. ג'ייסון קיד היה נהדר במגרש הפתוח, ובגלל שאני וג'ט לא היינו טובים אני מניח שנשמח עם הניצחון הזה עוד יותר. אם שני הקלעים הכי טובים שלך לא פוגעים ואתה עדיין מנצח במשחק, זה אומר הרבה על ההגנה שלך".

מהעבר השני התקשה קווין דוראנט להסביר את המשחק החלש שלו (24 נקודות, 7 מ-22 מהשדה) ושל יתר חבריו (שקלעו ביחד 1 מ-17 לשלוש), אך התעודד מכך שכמעט הצליחו למחוק את הפיגור הגדול ברבע האחרון: "זה מתסכל. קשה לפתוח משחק בצורה כזאת, לתת להם לקלוע סלים קלים, זה שובר. הם עשו עבודה טובה בלהקשות עלינו וחייבים לתת לחבר'ה האלה קרדיט. אנחנו פשוט לא הצלחנו לקלוע, אבל אני מרוצה שהמשכנו להילחם. זה הדבר החיובי היחיד שהיה הערב, ואנחנו חייבים להשתפר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully