וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "יהיה קשה לשחזר הישג כזה"

הפורטוגלי של ריאל מדריד ניסה להצטנע אחרי ששבר את שיא הכיבושים לעונה בספרד עם 40: "אנסה לשבור אותו שוב בעתיד"

אחרי שהקרב על אליפות ספרד הוכרע לפני שבועות רבים, המחזור האחרון בלה ליגה הוקדש לניסיון של כריסטיאנו רונאלדו לשבור את שיא הכיבושים לעונה, והפורטוגלי של ריאל מדריד עמד במשימה עם צמד ב-1:8 של קבוצתו על אלמריה. רונאלדו הבקיע את השערים ה-39 וה-40 שלו ושבר את השיא שהיה שייך לעצמו ולטלמו זארה (1950/51) והוגו סאנצ'ז (1989/90), וריאל סיימה את העונה עם 102 שערי זכות.

"המאמנים רצו שנחצה את רף מאה השערים בעונה, ואני שמח שעשינו את זה", אמר רונאלדו בסיום. "נכון שרציתי לשבור גם את שיא הכיבושים האישי, ואני רוצה להודות לחבריי לקבוצה שעזרו לי לעשות את זה. יהיה קשה מאוד לשחזר הישג כזה, אבל אני אנסה לעשות זאת בעתיד".

על העונה המאכזבת של הבלאנקוס אמר רונאלדו: "כמובן שרציתי לזכות בעוד תארים פרט לגביע המלך, כך שהשמחה של היום לא שלמה. אני בטוח שבעונה הבאה נוכל לזכות גם באליפות ובליגת האלופות".

יושבי הסנטיאגו ברנבאו ניצלו את ההזדמנות כדי להיפרד מייז'י דודק, שבילה את ארבע העונות האחרונות כשוער המחליף של הקבוצה. "הייתה לי תקופה נפלאה במדריד", אמר השוער הפולני בן ה-38. "התכוננתי לרגע הזה תקופה ארוכה אבל לא חשבתי שזה יהיה כל כך מרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully