וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "רוצים להחזיר עכשיו את הגביע לחיפה"

21.5.2011 / 22:00

מכבי חיפה תהיה מדורגת בכל שלבי מוקדמות האלופות, המאמן חושב על הגמר ביום רביעי. דרור קשטן: "עמדנו בכל המטרות"

לפני יותר משנה עזבו אוהדי מכבי חיפה את אצטדיון בלומפילד בדמעות, לאחר 1:1 עם בני יהודה שעלה באובדן האליפות. התוצאה הזו חזרה על עצמה גם הערב (שבת), אבל הפעם מכבי חיפה הגיעה שמחה ומאושרת כאלופה הגאה, ורגע לפני ההזדמנות לדאבל בגמר הגביע מול הפועל תל אביב ביום רביעי. בני יהודה נפרדה מהיו"ר הפורש חזי מגן וחתמה עונה מצוינת עם המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

"אני שמח שהצלחנו לסיים בצורה טובה וגם לאפשר מנוחה לכמה שחקנים", אמר בסיום אלישע לוי. "עכשיו אנחנו רוצים להחזיר את הגביע לחיפה אחרי כל כך הרבה שנים, אבל יודעים שמצפה לנו משחק קשה מול יריבה מצוינת כמו הפועל תל אביב. ביום רביעי תהיה אופרה אחרת לגמרי. רק לאחר הגמר נוכל לעשות סיכומים, העונה שלנו עוד לא הסתיימה".

מן העבר השני, גם דרור קשטן עדיין לא יודע אם ימשיך בבני יהודה ואמר: "כרגע אין לי תשובה, כשיהיה משהו כולכם תדעו. בסך הכל עמדנו במטרות שלנו העונה, הגענו שוב לאירופה וגם שילבנו וקידמנו צעירים, שזה המוטו שלי כמאמן".

מכבי חיפה תהיה מדורגת בכל שלבי המוקדמות

מוקדם יותר הערב קיבלה מכבי חיפה בשורות טובות מצ'כיה, שם זכתה ויקטוריה פילזן באליפות היסטורית אחרי ניצחון 1:3 על באניק אוסטרבה. משמעות הדבר שהירוקים יהיו מדורגים בכל שלבי המוקדמות של ליגת האלופות וכי הדרך לשלב הבתים נוחה למדי. מכבי חיפה תהיה בכל מקרה בין חמש הקבוצות במסלול האלופות עם הניקוד הגבוה ביותר, ולכן לא תוכל לפגוש את גלזגו ריינג'רס מסקוטלנד או קופנהאגן מדנמרק וגם לא את רד בול זלצבורג הזכורה, אם אכן תזכה בתואר באוסטריה.

הירוקים יפתחו את השתתפותם במוקדמות בשלב השני ויידעו ב-20 ביוני מי תהיה יריבתם הראשנה. המשחק הראשון יתקיים ב-12/13 ביולי והגומלין כעבור שבוע. היריבה הראשונה צפויה להיות נוחה. חיפה תוכל להיתקל באלופות לוקסמבורג, צפון אירלנד, ווילס, איי פארו, אסטוניה או אלבניה במקרה הנוח. יריבות קשות יותר יכולות להיות אלופת הונגריה (וידאוטון), סקונטו ריגה הלטבית, טובול הקזחית או נפטצ'י באקו מאזרבייג'אן.

משחקי סיבוב המוקדמות השלישי יתקיימו מיד לאחר הסיבוב השני, ללא פגרה - המשחק הראשון ב-26/27 ביולי (ימים ספורים לפני פתיחת משחקי גביע הטוטו) והגומלין כעבור שבוע. מכבי חיפה תהיה מדורגת בוודאות בסיבוב הזה ועדיין צפויה לקבל יריבה נחותה ממנה על הנייר למרות שכאן כבר אפשר למצוא כמה מוקשים. האופציות הקשות יותר יכולות להיות ויסלה קרקוב של מאור מליקסון ומאלמו השבדית ובסיטואציה מסוימת גם אלופת בולגריה (כנראה ליטקס לובץ'). גם גנק של אליניב ברדה ו-ויקטוריה פילזן הן אופציות אפשריות ובכל מקרה כולן, כמובן, יצטרכו לעבור את סיבוב המוקדמות השני.

כאמור, מירב העניין יתמקד בפלייאוף. המשחק הראשון בפלייאוף יתקיים ב-16/17 באוגוסט, ככל הנראה לפני פתיחת העונה בליגת העל, והגומלין כעבור שבוע. היריבות יקבעו בהתאם לדירוג. אז חיפה יכולה להיתקל בקבוצה חזקה. היריבות האפשריות יהיו אלה שישרדו את סיבובי המוקדמות. על הנייר, המועמדות החזקות לעשות כן הן קבוצות כמו פרטיזן בלגרד, דינמו זאגרב, רוזנבורג, אפואל ניקוסיה ואלופת אוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully