וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס ופנאתינייקוס עלו ל-0:2 בפלייאוף

אולימפיאקוס הביסה את אריס בסלוניקי 76:102, 8 נקודות להלפרין. פנאתינייקוס התקשתה אך ניצחה את פאוק 69:75

מי שזועם על כך שהליגה המקומית בכדורסל מוכרעת על ידי פיינל פור ושיטת נוק אאוט במקום סדרות ארוכות, מוזמן להביט אל יוון, ולראות מה המשמעות של סדרות כשיש קבוצות כמו אולימפיאקוס ופנאתינייקוס בסביבה. השתיים דרסו ללא רחמים את יריבותיהן במשחק מספר 1 של חצי הגמר, והערב (שבת) הן המשיכו בדרכן אל עבר מפגש בלתי נמנע בגמר הפלייאוף היווני.

אולימפיאקוס הביסה את אריס בסלוניקי 76:102, ועלו ל-0:2 קליל. הקהל המקומי בסלוניקי הגיע בהמוניו בכדי לנסות ולהחזיר את קבוצתו לעניינים, ואכן, אריס הצליחה לשמור את עצמה קרובה ברבע הראשון, לפני שהאדומים לחצו על הדוושה וברחו ליתרון 12 במחצית. המארחים ניסו לחזור דרך ניסיונות מחוץ לקשת אבל אלו לא צלחו, וברבע האחרון הגדילה אולימפיאקוס את הפער והתקרבה מאוד אל הגמר. מורוקפליאידיס הוליך את האדומים עם 18 נקודות, תיאודוסיץ' הוסיף 15 בעוד יותם הלפרין הסתפק ב-8 נקודות עבור המנצחים.

דווקא אלופת היורוליג הטרייה היתה זו שהתקשתה הערב, כשהתארחה אצל פאוק סלוניקי. קבוצתו של אוברדוביץ' נאלצה להילחם לאורך 40 דקות, לפני שיצאה עם ניצחון 69:75, ועלתה גם היא ליתרון 0:2 בסדרת חצי הגמר שלה. האורחים פתחו מצויין והוליכו ביתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אבל פאוק לא נתנה לפנאתינייקוס לברוח, וירדה בפיגור 9 אל המחצית. המארחים ניסו להתקרב, וכבר הורידו ל-5 ברבע האחרון, אבל הירוקים השלימו את העבודה, הבטיחו את הניצחון, והם קרובים לפגוש את אולימפיאקוס בגמר הפלייאוף. פרפרגולו סיים משחק ענק עם 33 נקודות בעוד דיאמנטידיס הוסיף 11.

מולי קצורין ואלבה ברלין, שפתחו טוב את סדרת הפלייאוף שלהם מול פרנקפורט בחצי גמר הפלייאוף הגרמני, הפסידו הערב בחוץ ליריבתם שהשוותה ל-1:1 עם ניצחון 72:80. אלבה דווקא פתחה טוב והוליכה ב-8 במחצית, אבל אז הגיעה אחת ההתמוטטויות הגדולות שנראו השנה, כשקבוצתו של קצורין נתקעה על 5 נקודות בלבד ברבע האחרון (!), פרנקפורט ניצלה זאת עד תום עם 24 נקודות משלה וניצחה את המשחק. דשון ווד הוליך את פרנקפורט עם 23 נקודות, יאסין אידבחי קלע 17 לאלבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully