וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "ברצלונה נראית תשושה"

מנג'ר ארסנל לקראת גמר הצ'מפיונס: "אין רגע יותר טוב עבור מנצ'סטר יונייטד לפגוש את ברצלונה, שחקניה כבר על הברכיים"

רק שבעה ימים בין אוהדי הכדורגל בעולם לבין המשחק המסקרן של העונה, בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה בגמר ליגת האלופות שייערך בוומבלי. שתי הקבוצות כבר הספיקו לחגוג אליפויות בליגות המקומיות שלהן במחזורים האחרונים, ועתה הן יכולות להתמקד אך ורק בדבר האמיתי. ואכן, בברצלונה מנסים להוריד לחץ מהשחקנים, ומהמשחק שייערך הערב (שבת) מול מלאגה ייעדרו ליאונל מסי, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, קרלוס פויול, ג'רארד פיקה ודויד וייה, כולם יקבלו מנוחה, כקייטה, דוס סנטוס ומסצ'ראנו צפויים לפתוח על הספסל.

ואם בעייפות עסקינן, הרי שיש מי שחושבים שהיא הדבר שיכריע את ההתמודדות בין השדים האדומים לקאטלנים. "אין רגע יותר טוב עבור מנצ'סטר יונייטד לפגוש את ברצלונה", אמר מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר לקראת ההתמודדות. "ממה שאני ראיתי בשלושת השבועות האחרונים, ברצלונה נראית תשושה ויונייטד נראית חדה. אני לא חושב שיש לברצלונה מספיק זמן להתאושש, הם נראים כאילו הם כבר על הברכיים, ככה שלדעתי למנ'צסטר יש סיכוי טוב לנצח".

כמובן, כשמתייחסים לדבריו של ונגר, יש לזכור שהצרפתי רשם את אחת העונות המאכזבות עם התותחנים, שהצליחו להחליק בכל הזדמנות, ולבעוט בדלי בכל פעם שהוא התמלא, מה שככל הנראה יוביל אותם אל המקום הרביעי בלבד, כך שלא בטוח שהוא האיש המוסמך ביותר לנבא את העתיד. "יש לי תחושה שמנצ'סטר יונייטד תשנה לגמרי את סגנון המשחק שלה", המשיך ונגר, שהתייחס גם לעובדה שהמשחק ייערך באנגליה. "זה בהחלט יתרון עבור יונייטד. כולם יודעים שברצלונה תחזיק בכדור 70 אחוזים מהזמן, כך שמנצ'סטר יונייטד תצטרך להיות מאוד יעילה ב-30 האחוזים הנותרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully