וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער של ישראל הפסידה 3:1 לרוסיה

שחקניו של אלי אוחנה נותרו עם סיכוי קלוש להעפיל לטורניר הגמר של אליפות אירופה. שער היתרון של אמיר עגיוב לא הספיק

נבחרת הנוער של ישראל קיימה הערב (שבת) בצ'כיה את משחקה השני בשלב העילית של אליפות אירופה, אך בניגוד להופעה המרשימה והתיקו מול הולנד, היא נוצחה הפעם 3:1 בידי רוסיה. במשחק המקביל הפתיעה צ'כיה המארחת עם 0:1 על הולנד, וכרגע ישראל במקום האחרון בבית עם נקודה בלבד.

הנבחרת של אלי אוחנה נותרה עם סיכוי קלוש להעפיל לשלב הבא. כדי להגיע למקום הראשון, אשר רק ממנו עולים, ישראל חייבת לנצח את צ'כיה בהפרש גבוה יותר מזה בו תנצח הולנד את רוסיה. בכל סיטואציה אחרת לא תעלה ישראל לטורניר הגמר לנבחרות עד גיל 19. כרגע, כאמור, רוסיה מוליכה עם ארבע נקודות ויתרון של שער על פני צ'כיה, שגם לה ארבע נקודות. הולנד, כמו ישראל, עם נקודה בלבד.

אוחנה ערך שני שינויים בהרכב, כשהקפטן אור לגריסי (הפועל חיפה) ודן רובינסון (הפועל רעננה) פתחו במקום רוסלן ברסקי ודור מיכה, צמד קשרי מכבי תל אביב. הדקות הראשונות היו של ישראל, כשכבר בדקה החמישית היה זה אמיר עגיוב מבני יהודה שמצא את הרשת.

רוסיה החלה ללחוץ מיד לאחר הספיגה, ובדקה ה-14 איזנה את התוצאה עם שער של הקשר המוכשר מגומד אוזדוייב, שכבר כבש העונה במדי הבוגרים של לוקומטיב מוסקבה. בדקה ה-29 אמין מחמודוב מספרטק השלים מהפך, ואנטון חודירב סגר עניין עבור הרוסים בדקה ה-65.

הרכב הנבחרת: רם שטראוס, אלי דסה, אור לגריסי, טל כחילה, אורי כהן (בן צעירי, 46), גבריאל גרינר, עאהד עזאם, רועי קהת (זידאן עמאר, 74), אמיר עגיוב (שאדי שעבאן, 79), דן רובינסון, מואנס דאבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully