וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי זכתה בטורניר בריסל

הדנית ניצחה 6:2, 3:6, 3:6 את פנג שואי הסינית. אנדראה פטקוביץ' זכתה בשטרסבורג אחרי פרישה של מריון ברטולי

קרוליין ווזניאקי הצליחה להשלים היום (שבת) את ההכנות לרולאן גארוס בצורה האופטימלית ביותר מבחינתה עם זכייה בטורניר בריסל. הדנית, שמדורגת במקום הראשון בעולם, אמנם הפסידה במערכה הראשונה, אך הצליחה לחזור לניצחון 6:2, 3:6, 3:6 מול שואי פנג הסינית בתום משחק של לא פחות מאשר שעתיים ו-31 דקות של קרב קשה. לדנית זהו תואר רביעי מתחילת השנה ו-16 בסך הכל.

הדנית פתחה את המשחק רע, ביצעה חמש שגיאות כפולות כבר במערכה הראשונה ונשברה שלוש פעמים בדרך ל-2:6 לשואי אחרי 42 דקות. אבל ווזניאקי בת ה-20 פתחה מצוין את המערכה השנייה, והצליחה להשיג שבירה מוקדמת, איתה עלתה ל-1:4. משם הסינית לא הצליחה לחזור ו-ווזניאקי זכתה במערכה עם 3:6. ווזניאקי העלתה בהרבה את רמת האגרסיביות שלה במערכה הזו והשיגה 20 ווינרים, לעומת 12 טעויות לא מחויבות. המערכה השלישית נפתחה בצורה צמודה, כשווזניאקי משיגה שבירה מוקדמת בדרך ל-1:3, אך הסינית עונה בשבירה משלה בדרך ל-3:3. בשלב הזה הצליחה הדנית להתעלות ולהשיג שתי שבירות נוספות בדרך ל-3:6 במערכה השנייה.

אנדראה פטקוביץ' זכתה בטורניר שטרסבורג לאחר שהובילה 4:6, 0:1 מול מריון ברטולי עד שהאחרונה נאלצה לפרוש בשל פציעה. למדורגת מספר 15 בעולם, שתעלה בעקבות הזכייה בטורניר למקום ה-12, זהו תואר ראשון השנה ושני אי פעם.

בפעם הראשונה מזה תשע שנים הצליחו שתי המדורגות הראשונות בטורניר להגיע לגמר וברטולי פתחה טוב כשכבר הצליחה לעלות ל-0:2, אבל פטקו חזרה למשחק והצליחה לזכות במערכה הראשונה ב-4:6 ולהוביל 0:1 במערכה השנייה, עד שהצרפתיה פרשה לאחר פציעה בשריר הירך. ברטולי, הצרפתיה הבכירה, שמדורגת במקום ה-11 בעולם, נמצאת כעת בספק לרולאן גארוס בשל הפציעה שספגה היום.

* ניקולאס אלמגרו הספרדי זכה בתואר השלישי שלו העונה והשלישי על חימר, כשהניף את הגביע בניס. הספרדי, המדורג במקום ה-12 בעולם, הצליח לנצח 7:6 (5), 3:6, 3:6 את ויקטור האנסקו הרומני לאחר קרב של שעתיים ו-18 דקות. אלמגרו, שזכה השנה כבר בבואנוס איירס וברזיל הפתוחה ונמצא בכושר נפלא, הצליח לייצר לא פחות מ-10 אייסים, לעומת שניים בלבד של יריבו ולזכות בתואר השלישי שלו העונה.

עדכון ראשון: 17:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully