וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "היו לנו שחקנים שלא בנויים ללחץ"

21.5.2011 / 17:28

החלוץ חגג שער בכורה בניצחון על נתניה והסביר מה עצר את מכבי תל אביב העונה. איוניר: "קרו פה דברים טובים לאחרונה"

מכבי תל אביב נפרדה היום (שבת) מעונת 2010/11 בצורה נאה , עם ניצחון ביתי 1:4 על מכבי נתניה במחזור האחרון של הפלייאוף העליון ושל העונה כולה. גל אלברמן, שרן ייני וברק יצחקי (פנדל) כבשו שערי בכורה העונה, רוברטו קולאוטי גם כן השתתף בחגיגה ואחמד סבע רק צימק בתווך. מכבי תל אביב סיימה במקום השלישי בטבלה ותשחק בעונה הבאה במוקדמות הליגה האירופית. נתניה, שהייתה אחת ההפתעות של הליגה, סיימה את העונה ללא אוויר אך ראויה למקום השישי המכובד.

לירן שטראובר: "אין יותר כיף מלסיים ככה את העונה"

כעת הצהובים יכולים להתפנות לתכנון העונה הבאה, מתוך תקווה שב-2011/12 הקבוצה תיקח חלק במאבק האליפות ותשיג תואר חשוב. המאמן מוטי איוניר, שחתם לאחרונה על חוזה לעונה נוספת, התייחס לנקודה הזו: "מכבי לא תסתמך רק על הצעירים. גם את המילה 'אליפות' לא תשמעו ממני לפני שהעונה הסתיימה. מכבי רוצה ללכת לדרך. ברור שאנחנו רוצים ללכת הכי גבוה שאפשר, אבל קודם כל צריך ללכת לדרך מסוימת שכוללת שילוב של צעירים במועדון".

איוניר הוסיף על התקופה שלו בקרית שלום: "המועדון הזה תמיד שואף לקחת אליפות. כשהגעתי הרצון הראשון היה להיאבק עליה, אבל מכבי תל אביב לא הייתה מספיק טובה בשביל זה ולכן זה לא קרה. במהלך ארבעת החודשים שלי פה קרו גם דברים טובים. אני רואה בצורה חיובית ואופטימית את השילוב של צעירים. ברק יצחקי חזר מפציעה קשה ועושה את הצעדים בשביל לחזור להיות אחד מהשחקנים הטובים בארץ ואני שמח בשבילו".

ברק יצחקי, שהחמיץ את מרבית העונה ונכנס היום כמחליף בדקה ה-63, הספיק לכבוש בפנדל לפני הסיום ואמר: "התגעגתי מאוד. מאוד רציתי לסיים את העונה עם טעם טוב כי היא הייתה עונה מאוד מאוד-מאוד קשה. היו פציעות ולפעמים כשמפסידים זה הופך לגלגל. היו לנו שחקנים שלא בנויים ללחץ. בשנה הבאה תהיה קבוצה רעבה וצעירה ולא רק כוכבים שרוצים להבקיע שערים יפים".

לירן שטראובר, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, אבל העלה את שווי המניות שלו בזכות התצוגה בדרבי בשבוע שעבר, הצטיין גם היום. "אין יותר כיף מלסיים ככה את העונה, שהייתה קשה מאוד", אמר השוער, "סיימנו עם טעם מתוק ואנחנו צריכים להתחיל את העונה הבאה מהנקודה הזו. היו לנו הרבה עליות ומורדות ואנחנו צריכים לשמור על יותר יציבות וחיוביות. אני חושב שתראו אותי פה גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully