וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: שחר פאר רוצה לחזור לעצמה

הישראלית, שירדה לאחרונה למקום ה-20, תפתח את הגרנד סלאם השני של השנה מול מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז (87)

לא כך פיללה שחר פאר להגיע לגרנד סלאם השני של השנה, רולאן גארוס. הישראלית הבכירה, שכבר הייתה מרחק נגיעה מהטופ 10, ירדה כבר למקום ה-20 ולא הצליחה יותר מדי על המשטח האדום כשהיא רושמת מאזן של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. פאר הודחה בשמינית הגמר של צ'רלסטון, בסיבוב הראשון של מדריד ובשמינית הגמר של רומא ותנסה לשנות קצת את מצב העניינים בגרנד סלאם השני של השנה כשתפתח מחר (ראשון) את משחקיה במפגש מול מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז הספרדיה (87 בעולם) במגרש מספר שתיים ותעלה שנייה ולאחר המשחק בין קיי נישיקורי לין סון לו (בסביבות 14:00).

המנצחת בין השתיים תפגוש את מי שתנצח במפגש בין קטרינה בונדרנקו לרבקה מרינו. הישראלית יודעת שהיא צריכה להגיע לשמינית הגמר על מנת להגן על נקודות הדירוג היקרות שצברה בשנה שעברה כשהפסידה באותו הסיבוב ממש לסרינה וויליאמס. אגב, שמינית הגמר זה ההישג הכי טוב אליו הגיעה פאר בפאריס ואת זה היה עשתה פעמיים נוספות פרט לשנה שעברה, ב-2006 ו-2007.

פאר, המדורגת במקום ה-19 בטורניר, נפגשה בעבר פעם אחת בלבד מול מרטינז סאנצ'ז ולא התקשתה במיוחד לנצח אותה 4:6, 1:6 בסיבוב הראשון של טורניר דובאי השנה. אלא שזה היה על משטח קשה וכידוע, הספרדים אוהבים משטחי חימר יותר מכולם. לארבעת הגמרים אליהם הגיעה מרטינז סאנצ'ז בקריירה שלה ושלושת התארים שהניפה, היו על חימר. זה קרה בברצלונה 2008, אז הפסידה למריה קירילנקו, בבוגוטה 2009, באשטד 2009 ורומא 2010. פאר יודעת שהיא אמנם נחשבת פייבוריטית, אך ודאי מבינה וחוששת מהעוצמה הספרדית על המשטח האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully