וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוסלאב קובאץ': "גרנט הוא האיש שצריך להאשים"

הצ'כי של ווסטהאם פותח פה על המאמן המפוטר: "יכולנו לסיים בטופ 10. כולנו נושמים לרווחה, האוהדים שלנו שונאים אותו"

מסכת האשמות שאברהם גרנט חוטף ביום שאחרי ירידת הליגה עם ווסטהאם והפיטורים שעבר, נמשכת. לצד ההגנות של מקורביו של המאמן ומצד הארי רדנאפ, המאמן הישראלי חוטף לא מעט ביקורות מבית, כאשר הפעם זה תורו של הקשר רדוסלאב קובאץ', שטוען שעם הסגל של ווסטהאם, הפטישים היו חייבים לסיים בחלק העליון של הטבלה. "זו קטסטרופה וחרפה שירדנו ליגה", הצהיר הקשר הצ'כי בן ה-31 בעיתון פראבו הצ'כי.

"הייתה לנו קבוצה שהייתה מסוגלת לסיים בטופ 10", המשיך קובאץ' להטיל את מלוא האחריות על גרנט. "אובינה, פיקה, קרלטון קול, רובי קין, דמבה, בה - כולם שחקנים מהשורה הראשונה, אלופים. אברהם גרנט הוא האיש שצריך להאשים. אנשים יחשבו שאנחנו פשוט זורקים את האחריות ואת הלכלוך עליו, אבל אף אחד לא מבין מדוע המועדון לא פיטר אותו כבר בחורף. למרות זאת, בגלל הפיטורים כולם נושמים לרווחה. האוהדים שלנו שונאים אותו והייתה אווירה איומה בחדר ההלבשה".

זהו? נגמרה הביקורת? ממש לא. קובאץ ממשיך: "הוא הוציא 40 מיליון ליש"ט על שחקנים שהיו צריכים להיות מותאמים לרעיונות שלו, אבל אז הם לא שיחקו בכל מקרה. הוא לא היה הוגן. לפני העונה הייתה לי הצעה טובה מסטוק סיטי והוא אמר לי שהוא לא ישחרר אותי מכיוון שהוא בונה עליי, אבל בדרך כלל לא שיחקתי. אותו מקרה קרה שוב בחורף. אני עוד לא נכנס להחלטות הטקטיות. כשהיינו בשוויון במשחקים מסוימים או אפילו כשהובלנו במקרה, הוא החליף חלוץ בחלוץ. הוא לא הצליח להגיב כמו שצריך לאיך שהמשחק התפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully