וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבאני: "נאפולי יכולה להיאבק על האליפות"

החלוץ האורוגוואי שסיכם על הישארותו בחמש השנים הקרובות מתכנן להצעיד את הקבוצה שלו להישגים: "נשאר בגלל האוהדים"

אחרי שהבקיע העונה 26 שערים בנאפולי והיה לחלוץ המבוקש באיטליה, אדינסון קבאני, שכנראה יחתום בקבוצה עד 2016 ויהפוך לשחקן היקר בתולדותיה, מאמין שלקבוצה שלו יש סיכוי לזכות בעונה הבאה בסקודטו. החלוץ האורוגוואי אמור לחתום על החוזה החדש ביולי ומשוכנע שיחד איתו נאפולי תוכל להגיע להישגים.

"ניאבק על הזכייה באליפות שוב", הצהיר קבאני בראיון לתחנת רדיו באיטליה. "ליגת האלופות היא חלום עבורי. זו השנה הטובה ביותר שלי שבה גם אורוגוואי הגיעה לחצי הגמר בגביע העולמי והילד שלי נולד. המשפחה שלי שמחה מאוד בנאפולי ואני רוצה להמשיך כאן. החלטתי להישאר בנאפולי בגלל העיר עצמה ובשל היחס של האוהדים כלפי. עם חידוש החוזה שלי, הקבוצה הוכיחה שהיא רוצה להשיג הרבה דברים בעתיד".

כידוע נאפולי הבטיחה את המקום השלישי ותתמודד בליגת האלופות. קבאני משוכנע שיש לכך משמעות רבה. "בעונה הבאה אני רוצה להילחם כדי להביא ערך מוסף לאוהדים המיוחדים", הוסיף האורוגוואי. "ננסה להילחם עבור הסקודטו, כשעם הסגל הזה ועם הרעב להצלחה שיש לנו, אפשר יהיה להגיע רחוק".

כזכור, קבאני הצטרף מפאלרמו בקיץ האחרון. "כשאדם מרגיש שהוא זוכה לחיבה גדולה, הוא מרגיש צורך להחזיר וזו הסיבה שבחרתי להאריך את החוזה שלי בנאפולי. האהבה של אוהדי נאפולי מיוחדת, וזכיתי לאהבה דומה רק כשחזרתי לאורוגוואי אחרי הגביע העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully