וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר קשטן פוטר מהפועל כפר סבא

לאחר שלא העפילה לליגת העל ותנסה מהמבחנים, הקבוצה מהשרון החליטה על סיום תפקידו של המאמן. אלי כהן מועמד

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בתגובות של אנשי הפועל כפר סבא לאחר ה-1:1 עם הפועל רעננה

"החלטנו להיפרד מתומר קשטן בלב כבד"

שעה קלה לאחר שהפועל כפר סבא לא עמדה במשימתה לעלות לליגת העל, החליטה הנהלת הקבוצה בישיבת חירום לפטר את המאמן תומר קשטן.

יו"ר המועדון מהשרון הראל רייכמן אישר לוואלה! ספורט את דבר פיטוריו של המאמן, ואמר: "אמרתי בראיון אצלכם שהדבר הראשון שאני אעשה אם נעלה ליגה זה יהיה לשבת ולסגור עם תומר, אבל לצערי לא הצלחנו להעלות.

"ההחלטה על הפיטורים של תומר הייתה מאוד לא קלה לי ולשאר חברי ההנהלה", הוסיף רייכמן. "לצערי הרב, אני לא יכול להחליף 24 שחקנים, ובלב כבד החלטנו להיפרד מתומר".

מי ששמו עלה לאחרונה כמועמד לכפר סבא הוא אלי כהן, מאמנה של הפועל עכו.

תומר קשטן מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
פרידה לא נעימה. תומר קשטן/קובי אליהו

זמן קצר לפני הפיטורים סיימה כפר סבא את משחקה בתיקו 1:1 בחוץ עם הפועל רעננה, שלא להספיק לה לעלות לליגת העל מהמקום השני, והיא תתמודד עליו במשחקי המבחן.

כפר סבא הייתה תלויה היום (שישי) רק בעצמה. הקבוצה הירוקה מהשרון הייתה צריכה לנצח במחזור האחרון בליגה הלאומית את הפועל רעננה בחוץ כדי להבטיח לעצמה מקום בליגת העל בעונה הבאה, אבל היא שוב כשלה ברגע האמת. למזלה, שער עצמי של אופק בן טולילה בדקה ה-90 מרעננה קבע 1:1 במשחק שהשאיר אותה בחיים. זאת לאחר שהיא נקלעה לפיגור בדקה ה-70 משער של מוחמד פודי.

הקבוצה של תומר קשטן סיימה לבסוף במקום השלישי, והיא תפגוש במשחקי המבחן (24 ו-27 במאי) את הקבוצה שתסיים את במקום ה-14 בליגת העל, שתהיה אחת מארבע: הפועל אשקלון, הפועל פתח תקוה, בני סכנין ואף מ.ס אשדוד.

שחקני הפועל כפר סבא גאגה צ'חטיאני, דידי אונגר. קובי אליהו
תנוחה אופיינית לשחקני כפר סבא במשחק - תופסים את הראש/קובי אליהו

פדידה: "ידענו שרעננה יבוא להגעיל את המשחק"

בהפועל כפר סבא התקשו לעכל את הנפילה למקום השלישי, והמאמן תומר קשטן אמר בסיום: "זו אכזבה באופן טבעי, היינו צריכים לנצח משחק אחד מחמישה ולא עשינו את זה, אז לא מגיע לנו לעלות, עם או בלי קיזוז. הנחמה היחידה היא שלא הפסדנו ועכשיו יש לנו עוד שני משחקים שאולי משם נוכל לעשות את זה.

"רצינו לעלות כבר היום", הוסיף קשטן. "אני חושב שהיינו ראויים לעלות, אבל ברגע האמת לא ידענו להשיג את הנקודות שהיינו צריכים, ועכשיו צריך לא להרים ידיים ולהמשיך לנסות לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים במטרה לקחת את פרס הניחומים ולהגיע מהמקום השלישי לליגת העל".

החלוץ חנן פדידה הוסיף: "ידענו מה הולך לקרות פה, שרעננה יבואו להגעיל את המשחק. הם נפלו ועשו פרובוקציות, ואנחנו שיחקנו לידיים שלהם במקום לגמור את המשחק כמה שיותר מהר, והכדור לא נכנס. רעננה בכלל לא הגיעה למשחק, ואנחנו שיחקנו כדורגל ומגיע לנו להיות בליגת העל. אולי חשבנו שהפער יבטיח לנו את העלייה אבל הגענו לסיטואציה כזאת רק בגלל ריכוז, כי אם היינו מרוכזים היינו צריכים בסך הכל תיקו במשחקים הקודמים, והיום הקבוצה הפחות טובה עלתה ליגה.

"מי שצריך לקחת אחריות זה אך ורק השחקנים", הוסיף פדידה. "היה לנו פור גדול על הליגה וחוסר ריכוז הביא אותנו למצב הזה. אנחנו אלה שצריכים להוציא את הקבוצה מהמצב הזה, צריך להעלות את הקבוצה לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully