וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל ר"ג: נפרדים מדימיטאר מקרייב

20.5.2011 / 10:53

החלוץ שעוזב לסובייטוב, יפתח בפעם האחרונה במשחק בו הקבוצה זקוקה לנקודה כדי להימנע ממבחנים. אוחיון בספק. ברוך ינהל את המשחק (שבת, 20:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס אשדוד לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים מאז ניצחונה 1:4 על אשקלון בבכורה המחודשת של יוסי מזרחי.

* בכלל, אשדוד השיגה רק שני ניצחונות ב-15 המשחקים האחרונים בליגה והיא זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי להבטיח את הישארותה בליגה ולהימנע מהמבחנים.

* אשדוד כבשה הכי הרבה שערים (41) מבין קבוצות הפלייאוף התחתון.

* הפועל רמת גן ניצחה העונה פעם אחת בחוץ והיא תיפרד בתום המשחק מליגת העל. רמת גן ספגה הכי הרבה שערים העונה, ניצחה הכי פחות והפסידה הכי הרבה.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

המאמן יוסי מזרחי ביקש משחקניו להתייחס במלוא הרצינות להתמודדות, בכדי להימנע מהפסד מביך שעשוי בסיטואציה מסוימת לסבך את אשדוד ולהורידה למקום המוביל למבחנים. ראשי המועדון החליטו שוב לאפשר כניסה חופשית למשחק לאוהדי שתי הקבוצות.

החלוץ דימיטאר מקרייב שסיכם למעשה את תנאיו בקיריליה סובייטוב הרוסית ויעבור אליה רשמית בחודש הבא, יערוך את משחקו האחרון במדי אשדוד. במהלך השבוע האחרון טס מקרייב לרוסיה ועבר בדיקות רפואיות בקבוצתו החדשה, אולם למרות שהחסיר מספר אימונים צפוי המאמן מזרחי לתת לו את חולצת ההרכב. הקשר משה אוחיון סובל מרגישות במפשעה והוא בספק. במידה שלא ישחק עשוי בן בוטבול לתפוס את מקומו.

הפועל רמת גן:

המאמן ירון הוכנבוים החליט יחד עם ראשי הקבוצה לתת לעוזרו איציק ברוך לנהל את המשחק האחרון, כמחווה לברוך שכבר עמד העונה על הקווים ברמת גן. בשבוע הבא צפוי פרדי דוד לחתום באופן רשמי על חוזהו, והוא זה שיאמן את הקבוצה בשנים הבאות.

עוזר המאמן ברוך יחסר את ציון צמח ודודי פדלון המוצהבים, והוא צפוי לתת את חולצת ההרכב למספר שחקנים שלא זכו לדקות משחק רבות העונה. אלי לוי שפצוע בשרירי המפשעה, צפוי לעלות לשחק עם זריקה. שוער המשנה אלירן אוחיון צפוי לפתוח בין הקורות במקום איתי ארקין שימשיך להיות השוער הראשון בעונה הבאה בלאומית. וובה בראון, דן רומן, אורי ביבי ושלומי אדרי צפויים אף הם להיות בהרכב הפותח.

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: רחמים צ'קול

המגן המוכשר מסיים עונה בהחלט טובה מבחינתו ואף סומן בפנקסו של מוטי איוניר מאמן מכבי תל אביב לקראת העונה הבאה. צ'קול שיחק בכל הנבחרות הצעירות וכעת הוא רוצה לעזוב את המועדון בו גדל ולנסות את מזלו במקומות אחרים.

הפועל רמת גן: עומר בוקסנבוים

הקשר המוכשר שהחמיץ את מרבית העונה הנוכחית, אמור להיות הציר המרכזי של רמת גן בקישור בעונה הבאה בלאומית. 'בוקסה' שגדל במועדון, ירצה להוכיח שהוא מסוגל להוביל את קבוצת נעוריו במסע הניסיון שלה לשוב לליגת העל. באשדוד תהיה לו הזדמנות להראות את יכולתו ולעזור לרמת גן לסיים את העונה העגומה הזו עם טעם קצת מתוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון (בן בוטבול), עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

הפועל רמת גן: אלירן אוחיון, עודד אלקיים, טל חן, אלי לוי, יקיר שינה, דן רומן, וובה בראון, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, אורי ביבי, שלומי אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully