וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: נדאל יפתח נגד איזנר

הגרנד סלאם השני של העונה ייצא לדרך ביום ראשון, הגרלות לא קלות לטניסאים הבכירים. שחר פאר תפתח מול מרטינז סאנצ'ז

טורניר הרולאן גרוס, הגרנד סלאם השני של העונה, ייצא לדרך ביום ראשון והיום (שישי) בצהריים פורסמה הגרלת המשחקים. האלוף המכהן רפאל נדאל, שהולך על תואר שישי בפריז אבל עלול לאבד את מקומו הראשון בדירוג העולמי בסיומו של הטורניר הזה, יתמודד בסיבוב הראשון נגד ג'ון איזנר האמריקאי (39 בעולם). עבור השור ממאיורקה זו אמורה להיות משימה קלה יחסית, שכן הענק האמריקאי שהוא אחד המגישים היותר עצמתיים בסבב, לא בלט עד היום על משטח החימר.

נובאק דג'וקוביץ' (2 בעולם), שמגיע לטורניר עם מאזן מושלם של 0:37 העונה, יתמודד בסיבוב הראשון נגד תיאמו דה באקר ההולנדי (71 בעולם), שהגיע בשנה שעברה עד לסיבוב השלישי בפריז. רוג'ר פדרר (3 בעולם) שובץ לחצי ההגרלה של דג'וקוביץ' וזה אומר שהשניים יוכלו להתמודד בחצי הגמר. פדרר, שזכה בטורניר ב-2009, יפתח מול פליסיאנו לופז הספרדי (41 בעולם) שבשנים האחרונות מפשל בטורניר הזה. אנדי מארי (4 בעולם) שעלול לפגוש את רפאל נדאל בחצי הגמר, יתמודד בסיבוב הראשון נגד יריב שיעלה מהמוקדמות.

בטורניר הנשים, קים קלייסטרס (2 בעולם) שזכתה בגרנד סלאם הראשון של העונה במלבורן תתמודד בסיבוב הראשון נגד אנסטסיה יאקימובה מבלארוס (100 בעולם). האלופה מהשנה שעברה, פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה (5 בעולם) תפגוש את מלאני אודן האמריקאית (89 בעולם). מריה שראפובה הרוסיה (7 בעולם) שזכתה בטורניר רומא היוקרתי ותנסה לזכות השנה בגרנד סלאם היחידי שחסר לה תפתח את הטורניר מול מיריאנה לוצ'יץ' הקרואטית (106 בעולם). קרוליין ווזניאקי הדנית (1 בעולם) שעדיין מחפשת את תואר הגרנד סלאם הראשון שלה, תתמודד בסיבוב הראשון נגד היפנית הוותיקה קימיקו דאטה-קרום (60 בעולם).

הנציגה הישראלית בטורנירי היחידות וגם היחידים, שחר פאר (20 בעולם), תתמודד בסיבוב הראשון נגד מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז הספרדיה (87 בעולם). שתי הטניסאיות נפגשו השנה בסיבוב הראשון של טורניר דובאי, ופאר ניצחה 4:6, 1:6. אם פאר תנצח היא צפוייה לפגוש בסיבוב השני את קתרינה בונדרנקו האוקראינית או רבקה מרינו הקנדית. היריבה הפוטנציאלית שלה בסיבוב השלישי היא סבטלנה קוזנצובה הרוסיה (13 בטורניר) ובשמינית הגמר לא אחרת מאשר קרוליין ווזניאקי. בשנה שעברה פאר הגיעה עד לשמינית הגמר בפריז, ובמידה ולא תחזור על ההישג השנה היא תאבד נקודות בדירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully