וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - מכבי נתניה: אלירן עטר ייעדר, קולאוטי יפתח

סגל קצר למוטי איוניר לקראת מחזור הנעילה (15:30, ספורט2) בשל פציעות ומשחק נבחרת הנוער. גיא סאלם בשער האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

*13 שערים הובקעו בארבעת המשחקים שנערכו העונה בין הקבוצות, מה שמבטיח שנראה הרבה גולים גם מחר.

*במשחק הקודם בין הקבוצות ניצחה נתניה 0:3 בבלומפילד.

*מכבי נתניה היא מלכת התיקו של העונה עם 13 משחקים שלא הוכרעו.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

הקבוצה כבר הבטיחה את הכרטיס לאירופה וכעת יוכל המאמן מוטי איוניר להתחיל באופן מעשי את ההכנות לעונה הבאה, כאשר מתחילת השבוע הקרוב הוא ישב יחד עם הבעלים מיטש גולדהאר השוהה בישראל על תכניותיו בקשר לסגל הקבוצה כשעל הפרק שחרור שחקנים והחתמת חדשים. נושא מחנה האימון צפוי להיסגר בימים הקרובים, כאשר על הפרק עומדת אופציית מירלו שבהולנד שם התארחה הקבוצה בשנים האחרונות. בנוסף נבדקת האפשרות לטוס העונה לאוסטריה ואפילו מחנה אימון באיטליה עלה על הפרק.

איוניר יאלץ להסתדר עם סגל קצר מאוד במשחק מחר. בין החסרים נמצאים יואב זיו וגיז'רמו ישראלביץ' המוצהבים, אבי סטרול שפצוע ולא יתלבש ודור מיכה, ברק לוי, אורי כהן, מואנס דאבור, רועי קהת ורוסלן ברסקי השוהים עם נבחרת הנוער בשלב העילית של אליפות אירופה בצ'כיה. אלירן עטר חולה וסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, כך שהוא לא יהיה בסגל.

משה לוגסי פצוע במפשעה, ג'יבריל סידיבה לא התאושש מפציעה בקרסולו וגם הבלם סאבו פאביצ'ביץ' טופל בברכו - כל השלושה בספק גדול וההחלטה תתקבל ככל הנראה מחר בסמוך למועד המשחק.

לירן שטראובר יפתח שוב בשער, כאשר רוני גפני צפוי למלא את משבצת המגן השמאלי. ברק יצחקי עשוי לפתוח מחר בהרכב לראשונה מאז חזר מהפציעה וגם רוברטו קולאוטי והאריס מדוניאנין נמצאים בתמונת ההרכב, בעקבות מכת ההיעדרויות הגדולה שנחתה על הקבוצה. שחקני קבוצת הנוער מישל נחמיאס, גאל מרגוליס וטקאלה אמסאלש יכללו לראשונה העונה בסגל הקבוצה הבוגרת.

מכבי נתניה:

על אף שאיבדו כל סיכוי ריאלי להשיג את הכרטיס לאירופה בעקבות ההפסד בשבוע שעבר לבני יהודה (4:0), במכבי נתניה רוצים לסיים את העונה באופן חיובי. הבלם ליאוניד קרופניק יעדר מהמשחק בשבל צבירת כרטיסים צהובים כאשר עומרי בן הרוש ומריאנו קפוראלה יתפקדו כבלמים ובאגפים ישחקו אוראל דגני וטל מעבי לו ייתכן ויהיה זה המשחק האחרון בנתניה לאור נטייתו להיענות להצעות טובות יותר שקיבל.

השוער גיא סאלם יפתח בין הקורות במקומו של קרלוס אריאס שעזב את נתניה השבוע והמריא חזרה למולדתו. קובי דג'אני יפתח בקישור לצידו של ניר נחום כאשר גם לגבי עתידו דג'אני בקבוצה מרחף סימן שאלה גדול. נחום צפוי להישאר על אף הפערים הכספיים בין הצדדים. המאמן ראובן עטר צפוי אף הוא לתת הזדמנות למספר שחקני נוער שמתאמנים לאחרונה עם הקבוצה הבוגרת.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין ורוברטו קולאוטי

השניים אכזבו מאוד העונה בכל הנוגע ליכולת שהציגו ולתפוקה שנתנו על המגרש. השניים מחזיקים בחוזים כבדים גם לעונה הבאה וגם אם תתקבל החלטה שהם משוחררים, ספק אם מכבי תימצא קבוצה שתסכים לשאת בעלויות שכרם הגבוה.

קולאוטי יצא מהמקפיא וכבש צמד בדרבי ועשוי לפתוח מחר בהרכב. מדוניאנין קיבל לאחרונה מספר הזדמנויות לשחק אולם לא הפגין יכולת טובה. המשחק מחר אולי לא יקבע לגבי המשך דרכם אבל ייתן לצוות המקצועי ולראשי הקבוצה, הזדמנות נוספת כדי לגבש דיעה על השניים, לקראת ההכנות לעונה הבאה.

מכבי נתניה: גיא סאלם

השוער המחליף יקבל לראשונה העונה את ההזדמנות בין הקורות של מכבי נתניה במסגרת הליגה. יכולת טובה מול מכבי תל אביב ללא ספק תגרום לראובן עטר לחשוב על יותר קרדיט לסאלם לקראת העונה הבאה בפרט כשהקבוצה מחפשת שוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, סאבו פאביצ'ביץ' (ריף פרץ), קלמי סבן, שרן ייני, רוני גפני, משה לוגסי (ריף פרץ), גל אלברמן, מאור בוזגלו, האריס מדוניאנין (ברק יצחקי), רוברטו קולאוטי.

מכבי נתניה: גיא סאלם, אוראל דגני, עמרי בן הרוש, מריאנו קפוראלה, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully