וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק קרלייל: "לפעמים אתה מקבל בעיטה בישבן"

מאמן דאלאס מאמין שההפסד לת'אנדר במשחק 2 בגמר המערב יגביר את המוטיבציה. קוליסון: "הצלחנו לבלבל את נוביצקי"

אין ספק שהגיבורים הגדולים של אוקלהומה סיטי ת'אנדר בניצחון 100:106 על דאלאס מאבריקס לפנות בוקר (שישי) היו המחליפים שעשו את ההבדל ברבע הרביעי, במהלכו ראסל ווסטברוק לא שותף לחלוטין.

ניק קוליסון, אריק מיינור ודקוואן קוק ביטלו את יתרון הביתיות של דאלאס בסדרה ונתנו סיומת אדירה למשחק התקפי במיוחד של שתי הקבוצות. אל השלישייה הזאת הצטרפו קווין דוראנט וגם ג'יימס הארדן, שבלט יותר מכולם עם עשר נקודות כולל שתי שלשות ברבע האחרון. בסיום המשחק הוא בחר דווקא לפרגן לחבריו, במה שנראה כמו סולידריות שמתאימה לקבוצה שהולכת להפתיע בגדול.

"לאריק מיינור היו מהלכים גדולים, דקוואן קוק עשה זריקות גדולות, קווין דוראנט עשה את מה שהוא תמיד עושה, ניק קוליסון נתן הגנה נהדרת. אני פשוט ניסיתי למצוא את המקום שלי ולהגיע למצבי קליעה נוחים", סיכם הארדן. קווין דוראנט שהוביל את הת'אנדר עם 24 נקודות הוסיף: "פתחנו מצויין את הרבע הרביעי, והכימיה על המגרש הייתה נהדרת, המאמן עשה עבודה טובה בחילופים".

בצד השני, דירק נוביצקי נעצר הפעם והיה רחוק מלהזכיר את השחקן שמחץ את הת'אנדר במו ידיו עם 48 נקודות במשחק הראשון. 29 הנקודות שהוא קלע בשני מטעות, כי ברבע השלישי הוא לא השיג נקודות בכלל, ובסך הכל ההגנה של הת'אנדר עשתה את העבודה נגדו הפעם.

נוביצקי אמר בסיום המשחק: "המחליפים שלהם עלו ונתנו משחק אדיר, הם לקחו מאיתנו את כל מה שהיה לנו. לא היינו מוכנים למחליפים שלהם". אחד המחליפים, ניק קוליסון, הסביר: "אני חושב ששמרנו עליו יותר טוב הפעם. לא השתמשנו יותר מדי בידיים, אבל כן הצלחנו לבלבל אותו. יש לנו 10 שחקנים שיכולים לשחק מצוין, ואף אחד מהם לא מאבד את הביטחון כשהאחרים על המגרש".

מאמן דאלאס ריק קרלייל סיכם: "אנחנו צריכים לפתור את התפקוד ההגנתי שלנו בסוף המשחק. בדרך כלל 100 נקודות מספיקות כדי לנצח משחק פלייאוף, אבל לא כשהצד השני קולע 106. צריך לתת להם קרדיט, הם נתנו משחק התקפי נהדר. ככה זה, לפעמים אתה מקבל בעיטה בישבן אבל אתה חייב להתמודד עם זה כמו גבר. עכשיו זה הזמן שלנו להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully