וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי השוותה ל-1:1 מול דאלאס

אוקלהומה סיטי ת'אנדר ניצחה בדאלאס 100:106 במשחק השני בגמר המערב, ומחקה למאבריקס את יתרון הביתיות

אוקלהומה סיטי ת'אנדר גברה לפנות בוקר (שישי) 100:106 על דאלאס מאבריקס והשוותה ל-1:1 את סדרת גמר המערב. הת'אנדר, שעדיין לא הפסידו פעמיים ברציפות מפתיחת הפלייאוף, גם הצליחו למחוק את יתרון הביתיות של דאלאס, וכעת הסדרה תעבור לשני משחקים שיתקיימו באוקלהומה.

קווין דוראנט הגיע לעוד יום עבודה והוביל את הת'אנדר עם 24 נקודות, אבל מי שבעיקר עזר לו לעשות את ההבדל היה ג'יימס הארדן שקלע 23, כמו גם שחקני הספסל שסיפקו תרומה משמעותית. למעשה, התוצאה הסופית לא ממש חושפת את מה שקרה ברבע האחרון של המשחק, כשאריק מיינור, ניק קוליסון ודקוואן קוק הובילו את אוקלהומה סיטי לריצת 5:14 ודאגו ליתרון דו ספרתי של 10 נקודות כשנותרו 3:15 דק' לסיום המשחק. בזמן שנותר המאבריקס הצליחו לצמק עד למינוס 4, אבל לא יותר מזה.

זה גם לא ממש היה הערב של דירק נוביצקי. הגרמני של דאלאס סיים אמנם עם 29 נקודות (10 מ-17 מהשדה), אבל קפא ברבע השלישי שהיה משמעותי במיוחד ובקושי לקח בו זריקות לסל. טייסון צ'נדלר הוסיף 15 נקודות ו-13 ריבאונדים בדאלאס, וג'ייסון קיד שגם הוא סבל מאחוזים גרועים מהשדה סיים עם 13 ו-7 אסיסטים. אצל הת'אנדר, פרט לדוראנט והארדן, ראסל ווסטברוק קלע 18 ואריק מיינור הוסיף 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully