וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד חזר לסגל ברזיל. רונאלדיניו וקאקה בחוץ

שני הקשרים מפלמנגו וריאל מדריד לא ישחקו מול הולנד ורומניה, וככל הנראה לא יכללו בסגל הנבחרת לקופה אמריקה

פרסום סגל ברזיל לקראת שני משחקי הידידות מול הולנד ורומניה ביוני, השאיר גם הפעם את רונאלדיניו וקאקה בחוץ. מאמן הסלסאו, מאנו מנזס, הזמין לסגל, שכולל 28 שחקנים, את החלוץ פרד מפלומיננזה והקשר תיאגו נבס מפלמנגו. עבור פרד מדובר בזימון ראשון מאז קופה אמריקה 2007, ואילו נבס לא נקרא מאז 2008. מוזמן חדש נוסף לסגל הוא השוער פאביו מקרוזיירו.

ברזיל מתכוננת כרגע למשחקי הקופה אמריקה שייערכו בחודש יולי בארגנטינה, וההערכה היא ש-22 השחקנים בסגל הסופי לטורניר ייבחרו מתוך השחקנים שזומנו למשחקי הידידות בחודש הבא, דבר שהוביל לאכזבתם של שני הקשרים. שחקנה של ריאל מדריד חזר לאחרונה מפציעה ארוכה, וקשר פלמנגו איבד את מקומו לשחקנה הצעיר סאו פאולו לוקאס.

"בחרנו בסגל רחב שכלל כל כך הרבה שחקנים מסיבות הקשורות ללוח הזמנים", אמר מנזס והוסיף: "אנחנו צריכים לצמצמם את הסגל ל-22 שבועיים לפני מועד התחלת האימונים של קבוצות השחקנים (2.6), וזה היה יוצר בעיות. החלטנו להתכונן לזה, ולהזמין יותר שחקנים. אחרי המשחק השני (נגד רומניה שייערך ב-7.6) נחליט מי מהשחקנים ימשיכו לקופה, כאשר שחקן נוסף, פאולו הנריקה 'גאנסו' שפצוע כרגע, נמצא גם הוא בתמונת הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully