וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד קאן: "ידעתי שלא נקבל את הבחירה הראשונה"

הג'נרל מנג'ר של הטימברוולבס העלה טענות שהלוטרי של דראפט ה-NBA היה מסודר מראש. מאוחר יותר טען כי התבדח

לדייויד קאן, הג'נרל מנג'ר של קבוצת ה-NBA מינסוטה טימברוולבס, יהיה הרבה מאוד מה להסביר לקומישנר דייויד סטרן אחרי ההערות האחרונות שלו לגבי הכשרות של הלוטרי של הדראפט שנערך בלילה בין שלישי לרביעי.

"לליגה יש מנהג, ואני לא אגיד יותר ממנהג, לייצר קווי עלילה שלא יאומנו", אמר קאן, והוסיף: "בשנה שעברה זו הייתה האלמנה של אייב פולין, והשנה זה היה ילד בן 14 שהדבר היחיד שמשותף לי ולו זה ששנינו עברנו בר מצווה".

שלוש הקבוצות שנשארו אחרונות בלוטרי וקיוו לקבל את הבחירה הראשונה היו מינסוטה, קליבלנד ויוטה. קאן סיפר שכשהוא גילה שהוא נשאר בין השלוש האחרונות, הוא אמר לקווין אוקונור, הג'נרל מנג'ר של יוטה: "זהו, גמרנו. לא הטימברוולבס ולא הג'אז יקבלו את הבחירה הראשונה".

מאוחר יותר, טען קאן שמדובר בבדיחה: "אני לא מאמין בקללות או הוקוס פוקוס, ואני בטח לא חושב שנעשה לנו עוול. אני כן מאמין בכוחו של סיפור ומקודם צחקתי שזה סיפור מצוין, שילד בן 14 ניצח שני מנהלים מבוגרים שעומדים לידו על במה בשידור טלוויזיה לכל ארצות הברית, ושלליגה שלנו תמיד יש הרבה מזל להיות חלק מהסיפורים האלה. בסך הכל התבדחתי, והייתי בטוח שכולם הבינו את זה".

בדראפט שייערך תבחר קליבלנד במקום הראשון והרביעי, מינסוטה במקום השניה ויוטה ג'אז במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully