וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריסל: קרוליין ווזניאקי עלתה לחצי הגמר

הדנית הובילה 0:2 מול וויקמאייר, שפרשה, ותפגוש את סקיאבונה. גם זבונרבה עלתה. שטרסבורג: ברטולי בחצי הגמר

קרוליין ווזניאקי עלתה היום (חמישי) לחצי גמר טורניר בריסל בבלגיה (סך פרסים: 618 אלף דולר). המדורגת מספר אחת בעולם הובילה 0:2 מול יאנינה וויקמאייר עד שהבלגית נאלצה לפרוש בשל פציעה בגב. הבלגית נזקקה לטיפול רפואי בגבה התחתון לאחר המשחקון השני, חזרה על מנת להכות עוד כמה כדורים אך לא הצליחה להמשיך. הדנית תפגוש בחצי הגמר את פרנצ'סקה סקיאבונה, שניצחה 2:6, 3:6 את איומי מוריטה.

גם המדורגת השנייה בטורניר ושלישי בעולם לא עבדה קשה מדי. ורה זבונרבה הרוסיה עלתה בעצמה לחצי הגמר לאחר שניצחה 0:6, 1:6 את אלכסנדרה דולגרו הרומניה לאחר 47 דקות בלבד. זבונרבה תפגוש בחצי הגמר את שואי פנג הסינית, שניצחה 2:6, 4:6 את סופיה ארוידסון השבדית לאחר שעה ו-10 דקות.

גם טורניר שטרסבורג (סך פרסים: 220 אלף דולר) נמצא כבר בשלביו המכריעים וגם שם שוחקו היום רבעי הגמר. מריון ברטולי הצרפתיה, שמדורגת במקום הראשון בטורניר, ניצחה בלי מאמץ מיוחד 2:6, 3:6 את לוסי ראדצקה הצ'כית. ברטולי תפגוש בחצי הגמר את אנבל מדינה גאריגס, שניצחה 4:6, 4:6 את מיריאנה לוצ'יץ' הקרואטית, שעלתה מהמוקדמות.

טניסאית נוספת שדומה שנמצאת בכושר טוב היא דניאלה האנטוחובה. הסלובקית ניצחה 4:6, 2:6 את נדיה פטרובה הרוסיה ותפגוש בחצי הגמר את אנדראה פטקוביץ'. הגרמניה ניצחה 4:6, 3:6 את מריה קירילנקו, עליה גברה גם בסיבוב הראשון של טורניר רומא. "פטקו" תנסה להשיג תואר ראשון השנה לפני הרולאן גארוס.

פרר הודח מניס

גם בסבב ה-ATP עורכים הכנות אחרונות לקראת הרולאן גארוס והיום התקיימו משחקי רבע הגמר בטורניר ניס. ההפתעה הגדולה של היום הגיעה מכיוונו של אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני, שהצליח להדהים את דויד פרר, המדורג מספר אחת בטורניר ונחשב לאחד משחקני החימר הטובים בעולם. "הכלב" ניצח 4:6, 6:1, 5:7 אחרי שעה ו-52 דקות וישחק בחצי הגמר מול ויקטור האנסקו הרומני, שהוביל 2:6, 0:2 מול רובין האסה, שנאלץ לפרוש בשל פציעה בקרסול.

ניקולאס אלמגרו הספרדי היה גדול על בן ארצו, פאבלו אנדוחאר, וניצח אותו 1:6, 4:6 ובכך עלה לחצי הגמר השישי שלו השנה. המדורג שלישי בטורניר הציל שישה מבין שבע נקודות שבירה שהיו לאנדוחאר ושבר את ההגשה של יריבו חמש פעמים כדי להשיג את הניצחון אחרי 82 דקות. אלמגרו שיפר את מאזנו מתחילת השנה ל-9:29. אלמגרו, שעורך את הופעת הבכורה שלו בטורניר ניס אי פעם, ישחק בחצי הגמר נגד המנצח בין תומאס ברדיך המדורג שני בטורניר לארנסט גולביס הלטבי, שקיבל ווילד קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully