וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לחצי הגמר באוזבקיסטן

הישראלי רשם את ניצחונו השמיני ברציפות בסבב מול קלאסן והבטיח את חזרתו לטופ 100. ויינטרוב בחצי הגמר ברמה"ש

הטניסאי הישראלי דודי סלע רשם היום (חמישי) את ניצחונו השמיני ברציפות בסבב הצ'לנג'ר, כשעלה לחצי גמר טורניר פרגנה באוזבקיסטן (על סך פרסים של 35 אלף דולר). סלע, המדורג 1 בטורניר, גבר ברבע הגמר על ראבן קלאסן הדרום אפריקאי 5:7, 2:6.

סלע, שכבר הבטיח את חזרתו למאיה הראשונה בדירוג העולמי, יתמודד בחצי הגמר נגד מילוסלב מצ'יר הסלובקי, שגבר ברבע הגמר על דנאי אודומצ'וק התאילנדי 5:7, 3:6. בחצי הגמר השני בטורניר יתמודדו יואיצ'י סוגיטה היפני וגרג ג'ונס האוסטרלי.

בפיוצ'ר רמת השרון התקיימו היום משחקי רבע הגמר שבסיומם העפיל המדורג 1 בטורניר, אמיר ויינטרוב לארבע האחרונים. ויינטרוב (263 בעולם) ניצח את גלעד בן צבי (679) 2:6, 1:6 ויפגוש מחר את האוקראיני סטניסבלב פופלבסקי (6 בתחרות, 676 בעולם) שהדיח היום את דקל בר עם 3:6, 2:6. בחצי הגמר השני יפגוש הבריטי דייויד רייס (3 בתחרות, 474 בעולם) את הצ'כי מיכאל שמיד (2 בתחרות, 454 בעולם). השניים גברו היום בשתי מערכות על שחקנים זרים.

בזוגות, ויינטרוב וטל ארוס (3) העפילו לגמר לאחר ניצחון קשה על דור בלפר ודניאל סקריפניק. בלפר וסקריפניק ניצחו 4:6 במערכה הראשונה, אך ויינטרוב וארוס ניצחו 5:7 בשנייה ו-4:10 בסופר טיי-ברייק ויפגשו בגמר את דייויד רייס ושון ת'ורנלי (1) שגברו 1:6, 0:6 על נועם אוקון ודודו בר און. גמר היחידים יתקיים ביום שבת ב-10:00 בבוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully