וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "ידעתי מראש שאין סיכוי לאליפות"

19.5.2011 / 16:10

מאמן מכבי ת"א סיכם את חצי העונה הראשונה שלו בתפקיד. אלירן עטר בספק למשחק נגד נתניה, לוגסי חתם לשלוש שנים

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב תחתום עונה הפכפה ובעיקר מאכזבת בשבת, ותנסה לעשות זאת בטעם טוב עם ניצחון על מכבי נתניה. הצהובים הבטיחו את הכרטיס לאירופה ורוצים לשמור על המקום השלישי, אך השאיפה היא להעניק לאוהדים עוד רגע של נחת עם שלוש נקודות ביתיות ותקווה לקראת העונה הבאה. היום (חמישי) התייצב המאמן מוטי איוניר למסיבת העיתונאית השבועית יחד עם השחקן הצעיר ריף פרץ.

האימון הערב נערך בסגל דליל, כאשר אלירן עטר החולה נעדר ממנו מכיוון שהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא בספק גדול לשבת. יואב זיו, שערך בבוקר אימון במדי הנבחרת, לא התאמן עם הקבוצה אבל הוא בכל מקרה לא מתוכנן לשחק בשלל צהובים, כמו גם גיז'רמו ישראלביץ'. סאבי פאביצ'ביץ' ערך אימון ריצה קל והבלם אבי סטרול, שסובל מפציעה בברכו, לא התאמן כלל וגם לא ישחק בשבת.

מהאימון נעדרו גם שחקני קבוצת הנוער שמשתתפים בשלב העילית של אליפות אירופה. מוטי איוניר צירף לאימון שלושה משחקני קבוצת הנוער, גאל מרגוליס, מישל נחמיאס וטאקלה אמסלש, כשכמה מהם עשויים להשתלב אף בסגל לשבת. רוני גפני צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקום יואב זיו המוצהב, כאשר גם ברק יצחקי, האריס מדוניאנין ורוברטו קולאוטי מועמדים לפתוח בהרכב. הקשר משה לוגסי נטש את האימון בשל פציעה במפשעה וגם הוא בספק לשבת. בהמשך התברר כי הקשר שדרג את חוזהו באמצעות סוכנו ירון גלעדי וחתם לשלוש שנים נוספות במועדון.

"אי אפשר לדבר כרגע על אליפות בעונה הבאה"

"המטרה היא לשמור על רוב הסגל הקיים ולחזק אותו במידת האפשר", אמר איוניר בפתח דבריו. "בפלייאוף העליון התחלנו בדרך חדשה וטובה יותר, אותה ננסה להמשיך בעונה הבאה. הזרים שלנו הם בסך הכל שחקנים טובים ואם נחליט שמישהו מהם לא מתאים אז אני מאמין שההנהלה תמצא את הדרך לפתור את הבעיה. להגיד היום אם מכבי תל אביב תרוץ או לא לאליפות בעונה הבאה זה לא רציני".

איוניר הסביר מה המטרה העתידית: "נרצה להראות דרך ולהוכיח שזה מועדון שיש לו שאיפות בכדורגל הישראלי. הדרך עליה אני היא מדבר היא בעיקר דרך של צעירים, אבל היא אפשר להתבסס רק על צעירים, כי מדובר בקבוצה עם ציפיות ולכן יהיו גם שחקנים מנוסים לצידם. בהחלט יש מקום להאמין בצעירים ולתת להם הזדמנות".

על העונה הראשונה שלו במועדון אמר המאמן: "אין מה לסכם, להגיע במהלך העונה זה אף פעם לא קל. אני בתוכי הרגשתי שהקבוצה לא מספיק חזקה לזכות באליפות. חשתי שהדרך צריכה להיות בשילוב צעירים, ידעתי שאין סיכוי לאליפות. זה עלה לנו בהתחלה בהפסדים, היו תקופות של אכזבות, אבל בסך הכל הפלייאוף העליון, ובמידה שנסיים את העונה עם ניצחון, זה מבחן טוב עבור הקבוצה שמשחקת עכשיו לקראת העונה הבאה. ידעתי שמדובר במועדון עם הרבה קשיים, אין פה המצאות. החכמה היא לדעת לשמור על הדברים הטובים ולשפר את מה שטעון שיפור".

הבלם ריף פרץ דיבר על ההשתלבות שלו ושל יתר השחקנים הצעירים: "ההרגשה להיות חלק מהקבוצה הבוגרת היא כיפית. אני חושב שהשנה זכינו בצ'אנס אמיתי לשחק בקבוצה הבוגרת. זו תחושה טובה להיות חלק מההרכב, אבל זה תלוי ביכולת שלנו באימונים. רק לפי זה נקבע ההרכב. מכבי תל אביב זה מועדון גדול, השחקנים הצעירים לא משחקים רק בגלל שהבכירים נראים רע. הצעירים במועדון מספיק טובים. מאז שהייתי ילד חלמתי לשחק בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב. אני מקווה שזה יימשך".

בסיום האימון שערכה הקבוצה היום, התקיים טקס לזכרו של סמ"ר עוז צמח ז"ל, אוהד הקבוצה שנפל בגיל 21 במלחמת לבנון השנייה באוגוסט 2006, ועל שמו תיקרא קבוצת ילדים ג' של המועדון. הבעלים מיטש גולדהאר נכח בטקס והעניק מגן למשפחתו של צמח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully