וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "השנה גם לברון מתעלה עם הגב לקיר"

מאמן ההיט התרשם מההצגה של כוכבו: "ראיתי את זה קורה בעבר עם וויד". רוז: "לא ננצח בסדרה אם נמשיך להיראות ככה"

AP

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

סדרת גמר המזרח שוב עמדה הלילה (בין רביעי לחמישי) בציפיות, כשהפעם מיאמי הייתה זו שהרשימה עם ניצחון חוץ 75:85 שאיזן את המצב בסדרה ל-1:1. לברון ג'יימס (29 נקודות) ודווין וויד (24 נקודות) התגברו על הקשיים מהמשחק הראשון, וההתקפה של הבולס, שקלעה 103 נקודות ב-44% מהשדה, 48% לשלוש ו-85% מהקו בפתיחת הסדרה, צנחה ל- 75 נקודות ב-34% מהשדה, 15% לשלוש ו-61% מהקו.

ההיט הצליחו לנצח אפילו בתחום הריבאונדים, כשקטפו 45 לעומת 41 של המקומיים, ונעזרו בתרומה מפתיעה של יודוניס האסלם, שקלע 13 נקודות ב-23 דקות. אריק ספולסטרה הגדיר את האסלם "לוחם של אליפויות", אך הקפיד להעניק את הקרדיט לניצחון ללברון ג'יימס, שהתלונן על הצטננות לפני המשחק אך התעלה ברגעי הקלאץ' עם תשע נקודות בארבע וחצי הדקות האחרונות".

"אמרתי לו לפני הפתיחה שאסור לו להיות עייף במעמדים כאלה", גילה ספולסטרה. "כבר ראיתי את זה קורה עם דווין והשנה עם לברון - את הדרך שבה הם מתעלים כשהם עם הגב לקיר במצבים קשים, בדיוק כשהם צריכים לעזור לקבוצה להשיג ניצחון כמו היום. זה היה מאמץ כפול נהדר מצידם".

"הרבע הרביעי הדגים איך הסדרה הזאת הולכת להיראות", הוסיף מאמן ההיט לגבי ה-10:14 של קבוצתו ברבע האחרון. "זה היה ממש קרב רחוב מצד שתי הקבוצות".

מהעבר השני התקשה טום תיבודו להסביר את השינוי הקיצוני ביכולת של קבוצתו בין שני המשחקים. "נראינו נטולי אנרגיה בהתקפה ובהגנה, והתוצאה לא הייתה טובה", אמר מאמן העונה.

דרק רוז, שקלע 21 נקודות ב-7 מ-23 מהשדה, הוסיף: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להגיע למשחק כזה ולהיראות ככה. יש להם שחקנים גדולים בקבוצה ונתנו להם לקלוע סלים קלים, במיוחד במשחק המעבר. אנחנו לא יכולים להמשיך לעשות את זה אם אנחנו רוצים לנצח בסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully