וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני איים על אוהד ליברפול בטוויטר

חלוץ מנצ'סטר יונייטד הגיב להתגרות מצידו של האוהד שהזמין אותו לתגרה: "מקווה שתגיע, אני ארדים אותך בתוך עשר שניות"

פחות משבוע אחרי שפנדל מוצלח שלו סידר למנצ'סטר יונייטד את תואר האליפות ה-19 במספר שלה, ווין רוני שוב הסתבך. חלוץ השדים האדומים איים על אוהד ליברפול בחשבון הטוויטר שלו.

בעקבות התקדימים שנקבעו במהלך העונה עם הקנסות שהטילה ההתאחדות האנגלית על ריאן באבל וקרלטון קול על ציוצים שכתבו בטוויטר, רוני עשוי לעמוד לדין פעם נוספת, חודש אחרי שהושעה לשני משחקים בעקבות הקללות שהשמיע בשידור חי בטלוויזיה לאחר הניצחון על ווסטהאם.

מעל 570 אלף איש עוקבים אחרי חשבון הטוויטר של רוני, ואמש (רביעי) כתב לו אחד מהם, שהזדהה כאוהד ליברפול, הודעת נאצה בה כינה אותו "זונה שמנה" ואיים לרוצץ את ראשו במוט ברזל. רוני מיהר להגיב וכתב "אז בוא ותעשה את זה, נראה אותך מגיע מחר למתחם האימונים שלנו".

בן שיחו של רוני הצהיר שהוא אכן יתייצב ואף הודיע שיגיע במכונית ניסן מיקרה על מנת שרוני יוכל לזהות אותו, והחלוץ ענה: "אני ארדים אותך בתוך עשר שניות, ועכשיו אני מקווה שבאמת תגיע, אני אחכה לך".

בהמשך הפנו כמה ממעריציו של רוני את תשומת ליבו לחומרת הדברים אותם כתב, והודעתו הבאה ניסתה לרכך את הדברים: "תרגעו אנשים, אנחנו מתלוצצים קצת וכבר אתם משתגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully