וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריסל: קרוליין ווזניאקי עלתה לרבע הגמר

הראשונה בעולם ניצחה 4:6, 6:7 (5) את לפצ'נקו ותפגוש את וויקמאייר. גם זבונרבה וסקיאבונה עלו שלב.ינקוביץ' הפסידה

ארבעה ימים אחרי שהודחה בחצי גמר טורניר רומא על ידי מריה שראפובה, נכנסה היום (רביעי) המדורגת מספר אחת בעולם, קרוליין ווזניאקי, גם לטורניר בריסל (סך פרסים: 618 אלף דולר). הדנית עבדה די קשה במגרש המרכזי מול ורווארה לפצ'נקו האמריקנית, המדורגת במקום ה-85 בעולם, אך בסופו של דבר הצליחה לנצח אותה 4:6, 6:7 (5) אחרי לא פחות משעה ו-54 דקות.

ברבע הגמר תפגוש ווזניאקי את חביבת הקהל המקומי בהיעדרה של קים קלייסטרס, יאנינה וויקמאייר. הבלגית הצעירה והנמרצת, שעשתה לדנית הרבה צרות בטורניר צ'רלסטון השנה, ניצחה 6:7 (2), 4:6 את בת ארצה אליסון ואן אוינבאנק, שעלתה מהמוקדמות. ורה זבונרבה הרוסיה, המדורגת במקום השלישי בעולם, עבדה קשה בעצמה אך ירדה עם חיוך לאחר 6:2, 4:6, 3:6 על גלינה ווסקובויבה הקזחית. זבונרבה תפגוש ברבע הגמר את אלכסנדרה דולגרו הרומניה, שניצחה 3:6, 2:6 את קלרה זקאפולובה הצ'כית.

גם מחזיקת הרולאן גארוס משנה שעברה, פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה, משתתפת בטורניר והיא ניצחה 4:6, 4:6 את אירינה פאלקוני האמריקנית ותשחק מול איומי מוריטה היפנית, שגברה 6:1, 0:6, 5:7 על קייסי דלאקווה שהפתיעה את שחר פאר בסיבוב הראשון. הייתה גם הפתעה גדולה היום בבריסל, כשילנה ינקוביץ' הסרבית (10 בעולם) הודחה כבר בסיבוב השני על ידי סופיה ארוידסון השבדית (76). JJ הפסידה 3:6, 6:3, 6:3 ונתנה לשבדית את הכרטיס לרבע הגמר ולמפגש מול שואי פנג הסינית, שגברה 2:6, 0:6 על אביגיל ספירס האמריקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully