וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מקנרו: "ההישג של דג'וקוביץ' יותר מרשים משלי"

כוכב העבר פרגן לסרבי, שעשוי לשבור את רצף הניצחונות שלו: "התחרותיות והעומק היום משמעותיים משהיו בתקופתי"

נובאק דג'וקוביץ' נמצא פשוט בכושר מדהים. לאחר שניצח את רפאל נדאל בגמר טורניר רומא והשיג את התואר השביעי שלו מתחילת השנה ורצף אדיר של 37 ניצחונות מאז תחילת השנה ו-39 בסך הכל, זכה היום (רביעי) הפנומן הסרבי למחמאות מהטניסאי שמקדים אותו ברצף הניצחונות. אגב, נולה צריך להגיע לגמר הרולאן גארוס על מנת לעלות למקום הראשון בעולם על חשבונו של רפאל נדאל, גם אם האחרון יזכה בטורניר. ג'ון מקנרו האמריקני, שפתח את שנת 1984 עם 42 ניצחונות, ניסה להשוות בין שני הרצפים ונשמע נלהב במיוחד.

"בהתחשב בכך שהתחרותיות יותר משמעותית היום, יש יותר אתלטיות ועומק גדול יותר, הייתי אומר שההישג שלו יותר מרשים אפילו משלי", אמר מקנרו, "במיוחד בהתחשב בכך שבשבת 1984, אליפות אוסטרליה הפתוחה שוחקה בסוף השנה ונובאק כבר היה צריך לזכות בטורניר. אני שיחקתי באותה שנה את הגרנד סלאם הראשון רק ברולאן גארוס ושם הרצף שלי נשבר על ידי איבן לנדל בגמר. אז הדברים שונים לגמרי עכשיו. מה עוד שדג'וקוביץ' הגיע לשנה הזו כמדורג מספר 3 בעולם והדרך בה הוא שולט בסבב היא פשוט מדהימה".

מקנרו המשיך להחמיא: "אני נרגש מאוד שדג'וקוביץ' יכול לשבור את השיא שלי ברולאן גארוס. שיאים נועדו כדי שישברו אותם. זה יוצר אצלי תערובת של רגשות. אני חושב שהפסדתי כמעט כל שיא שהחזקתי בו, אבל אני יודע שזה חשוב מאוד בשביל הספורט ובשביל הטניס במיוחד. כולם ידעו שנובאק דג'וקוביץ' מסוגל לזה, מפני שהוא כבר זכה בגרנד סלאם והראה יכולת מצוינת כבר באליפות ארצות הברית בשנה שעברה, כשהוא חזר משתי נקודות משחק מול רוג'ר פדרר בחצי הגמר. נראה לי שאפילו הוא מופתע ממה שקרה לו מאז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully