וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדר ברמן רכשה את מחמט אקיצ'י

הקבוצה של שאף תשלם לבאיירן מינכן ארבעה מיליון יורו תמורת קשר נבחרת טורקיה בן ה-20, שיחתום לארבע עונות במועדון

יממה בלבד לאחר שהודיעה ורדר ברמן שלא תאריך את חוזהו של טורסטן פרינגס בן ה-34, בישרה היום (רביעי) הקבוצה על צירופו של שחקן אחר לשורותיה: מחמט אקיצ'י. הקבוצה של תומאס שאף, שנלחמה על שירותיו של הקשר בן ה-20 מול המבורג, צפויה לשלם ארבעה מיליון יורו לבאיירן מינכן תמורת אקיצ'י, ששיחק כמושאל לנירנברג בעונה החולפת. הקשר הטורקי יחתום על חוזה לארבע עונות בווסר.

אקיצ'י מגיע לברמן לאחר העונה הראשונה המלאה שהשלים בקבוצה בוגרת בבונדסליגה. הקשר בן ה-20 כבש בעונה החולפת שלושה שערים ובישל תשעה ב-32 משחקי ליגה. הוא רשם את הבכורה שלו בנבחרת טורקיה בניצחון 0:2 על אוסטריה השנה.

"אנחנו נרגשים שהצלחנו לסכם עם שחקן כמו מחמט אקיצ'י, שמתאים בדיוק לתכניות ולצרכים שלנו", הודיע המנהל המקצועי של המועדון קלאוס אלופס, "הוא שחקן צעיר עם שורשים גרמניים, ששיחק מצוין העונה". המאמן תומאס שאף הוסיף: "הוא שחקן שמתאים מאוד לסגנון המשחק ההתקפי שלנו. הוא נחוש מאוד ויוכל להשתלב מצוין בוורדר ברמן".

אקיצ'י, שנולד וגדל בגרמניה וגם שיחק בכל הנבחרות הצעירות של המדינה עד שזומן לנבחרת הבוגרת של טורקיה, אמר: "ורדר ברמן זה מקום מצוין בשבילי ואני מצפה בקוצר רוח לאצטדיון, לקהל ולקבוצה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות שניתנה לי כאן ולהתפתח בצורה חיובית ולהביא את כל היכולות שלי לידי ביטוי. מה שיעזור גם לקבוצה בהתפתחות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully