וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו הודחה ממוקדמות הרולאן גארוס

הישראלית הפסידה כבר בסיבוב הראשון לסילביה סולר-אספינוסה (158) 6:4, 3:6, 6:1. סלע ברבע הגמר באוזבקיסטן

יוליה גלושקו קיוותה להיכנס לטורניר החימר הגדול ברולאן גארוס, אבל הישראלית, שנמצאת במומנטום אישי טוב יחסית, הפסידה היום (רביעי) כבר בסיבוב המוקדמות הראשון ותשוב להתמקד באיסוף נקודות בטורנירי ה-ITF. הישראלית, שמדורגת 185 בעולם, נכנעה לסילביה סולר-אספינוסה הספרדיה, שמדורגת 158.

גלושקו פתחה לא טוב את המשחק ופיגרה כבר 3:1, ולמרות שחזרה בהמשך, היא נשברה פעמיים על ידי הספרדיה ופספסה שמונה הזדמנויות לשבור את ההגשות של סולר-אספינוסה בדרך להפסד 6:4 במערכה הראשונה. בפתיחת המערכה השנייה גלושקו מצאה שבירה חשובה ועלתה כבר ל-1:3, אבל יריבתה חזרה ל-3:3. גלושקו לא עצרה מכאן, והשיגה שתי שבירות נוספות בדרך ל-3:6 במערכה.

במערכה השלישית והמכרעת, סולר-אספינוסה שברה את גלושקו כבר במשחקון הראשון. הישראלית התקשתה להתאושש ואיבדה גם את המשחקונים הבאים שלה למרות שניסתה לתת פייט, אבל שלוש שבירות בהמשך המערכה סידרו לספרדיה יתרון ענק, ולמרות שגלושקו הצליחה לשבור, זה הסתיים עם ניצחון 1:6 של הספרדיה ועלייה לסיבוב המוקדמות השני.

בשורות טובות יותר מגיעות מכיוון צ'לנג'ר אוזבקיסטן (פרסים בסך 35 אלף דולר) שמתקיים על משטח קשה. סלע, שמדורג 1 בטורניר ונחשב לפייבוריט לזכות בו אחרי הזכייה שלו בשבוע שעבר בבוסאן, דילג לרבע הגמר אחרי ניצחון על וונג-סאן יון הקוריאני 7:6, 3:6, 1:6. בשלב הבא יפגוש סלע לראשונה יריב מדורג, את רייבן קלאסן מדרום אפריקה (300 בעולם).

יוני ארליך ופול הנלי הודחו היום בשלב רבע הגמר של טורניר ניס לאחר שהפסידו 7:5, 6:4 לאריק בוטוראץ' וז'אן ז'וליאן רוז'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully