וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי אמור לפתוח בשבת

18.5.2011 / 13:49

החלוץ אמור לקבל את ההזדמנות נגד מכבי נתניה, גם קולאוטי נמצא בתמונת ההרכב. שטראובר, פאביצ'ביץ' ועטר לא התאמנו

מכבי תל אביב שבה היום (רביעי) להתאמן אחרי יומיים חופשיים והחלה בהכנות למחזור האחרון בשבת נגד מכבי נתניה בבלומפילד. הצהובים כבר הבטיחו את הכרטיס לאירופה, אך בכל זאת רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב. האימון שנערך היום התקיים בסגל מצומצם בשל היעדרותם של לירן שטראובר, סאבו פאביצ'ביץ' ואלירן עטר שסוחבים פציעות. למרות זאת, השלושה צפויים להיות כשירים למשחק בשבת.

מהאימון נעדרו גם שחקני נבחרת הנוער, ברק לוי, דור מיכה, אורי כהן, אלירן ג'ורג', רוסלן ברסקי, מואנס דאבור ורועי קהת, שנוטלים חלק בשלב העילית של אליפות אירופה וייעדרו בשבת. מי שנמצא בתמונת ההרכב הוא ברק יצחקי, שעשוי לפתוח לראשונה בהרכב מאז שהחלים מהפציעה בברך, כאשר גם רוברטו קולאוטי, שהבקיע צמד בדרבי, עשוי לפתוח. מהמשחק בשבת ייעדרו גם יואב זיו וגיז'רמו ישראלביץ' המוצהבים.

הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר ששוהה בישראל ממשיך בסבב השיחות שלו והוא צפוי להגיע למשחק בשבת. במכבי אמרו שהם ממתינים לסיום הרשמי של העונה בכדי להאיץ את ההכנות והתוכניות בכל הנוגע לסגל השחקנים לקראת העונה הבאה, כאשר בתחילת השבוע הבא צפויים מספר שחקנים לקבל הודעה כי הם משוחררים מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully