וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "יש לנו נבחרת מלוכדת ומגובשת"

קשר נבחרת הנוער דרוך לקראת שלב העילית באליפות אירופה שיחל בחמישי, והעריך את הסיכויים להעפיל לאליפות כ"סבירים"

נבחרת הנוער של ישראל תחל מחר (חמישי) את שלב העילית של אליפות אירופה. הנבחרת, אותה מדריך אלי אוחנה, נחתה אתמול בצ'כיה ותשחק מול רוסיה, הולנד וצ'כיה, כשרק הנבחרת שתסיים במקום הראשון תבטיח את הכרטיס לגמר אליפות אירופה. הנבחרת תפתח את הטורניר מול הולנד בחמישי, תשחק בשבת נגד רוסיה וביום שלישי תסיים מול צ'כיה.

דור מיכה ממכבי תל אביב, שמוצב כשחקן כנף בצד שמאל או ימין, התראיין לאתר ההתאחדות לקראת היציאה לשלב העילית, וסיפר: "חברי הנבחרת הזו נמצאים באימונים ובמשחקים בצוותא כבר שנה וחצי. מהיום הראשון הבנו כי המשימה הייתה להגיע למעמד הזה, אשר יכריע את גורל העלייה למשחקי גמר אליפות אירופה. בשלב המוקדם עשינו את העבודה בטורניר המוקדמות שהתקיים בליטא, עכשיו אנו בשלב האחרון והקשה יותר בו נשחק נגד נבחרות איכותיות, מהטובות באירופה.

"המשימה קשה מאוד", הודה מיכה, "כי ההתמודדות היא מול שלוש נבחרות חזקות ובעלות מסורת בטורניר האירופי הזה. הנבחרת שלנו השקיעה עבודה קשה בהכנות לקראת משימותיה ויש להתעלות בכל משחק מעבר לרמת המשחק לה הורגלנו. לדעתי הסיכויים שלנו סבירים על אף שמדובר בשלוש נבחרות מהמובילות באירופה".

מיכה התייחס ליריבות, ואמר: "אנו לומדים להכיר את היריבות שלנו ואת הדרך בה הן משחקות. עכשיו אנחנו מתרכזים במשחק הראשון נגד נבחרת הולנד, שיפתח את הטורניר, אך גם מתכננים את הצעדים הבאים. נבחרת רוסיה היא נבחרת פיזית מאוד עם מבחר גדול של שחקנים טובים. לצ'כיה, מנגד, יש יתרון ביתיות עם האוהדים שלה בנוסף להיותה קבוצה חזקה מאוד".

על הנבחרת הישראלית סיפר מיכה: "כל מי שצפה בנבחרת הנוער במשחקי המבחן והאימון האחרונים, ודאי הבחין בנבחרת מלוכדת ומגובשת המציגה כדורגל יפה, מתקדם והתקפי. הצוות המקצועי הכין את הקבוצה היטב, ואנחנו רוצים להוכיח כי יש לנו שחקנים מבטיחים עם הווה ועתיד בנבחרת הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully