וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הסטריטגול בירושלים יתקיים לזכר אבי כהן ז"ל

במשך שלושה ימים יתקיים בשבוע הבא הטורניר בהשתתפות 150 קבוצות. בין השאר יתקיים דרבי ירושלמי ומשחק כוכבים

רשות הספורט העירונית של עיריית ירושלים תקיים זו השנה הרביעית את טורניר סטריטגול ירושלים (שלושה על שלושה ללא שוער) באצטדיון בטדי. הסטריטגול יחולק לשש קטגוריות גיל שינועו בין 12 ל-40 ויתקיים בין ה-23 ל-25 החודש במשך שלושה ימים.

באירוע הייחודי, שבו תינתן הזדמנות חד פעמית לתושבי ירושלים והסביבה לשחק על כר הדשא המטופח של טדי, ייטלו חלק 150 קבוצות ובמהלך שלושת ימי התחרויות יהפוך טדי לאתר קט-רגל מרכזי בו יוצבו שבעה מגרשים קטנים ומגרש מרכזי אחד בו יתקיימו תחרויות ראווה בין המשתתפים: בעיטות 11 מטר, הקפצות כדור, רגל הזהב ועוד.

השנה החליטה עיריית ירושלים להקדיש את הטורניר לזכרו של אבי כהן ז"ל. ביום שני בשבוע הבא (בשעה 18:30) ייערך בשיתוף ארגון השחקנים המשחק המרכזי של הטורניר לזכרו של כהן, כשלפני המשחק ייערך טקס מכובד לזכרו בהשתתפות בני משפחתו. במשחק המיוחד ייטלו חלק כוכבי העבר של נבחרת ישראל ששיתפו פעולה עם אבי כהן לאורך השנים ויתמודדו מול נבחרת כוכבים מחוזקת בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים, רוני לוי ודוד אמסלם, מישל דיין, דני רופ, השופט איתן תבריזי ועוד כשאת הקבוצה ידריך יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין.

עוד קודם לכן בשעה 18:00 יחזור הדרבי הירושלמי לעיר. לאור הרצון הגדול של אוהדי הכדורגל בבירה לראות שוב דרבי בין הפועל לבית"ר, ייערך דרבי חגיגי בין כוכבי בית"ר ירושלים לכוכבי הפועל ירושלים שעלו העונה לליגה הלאומית. בשורות הצהובים יככבו חן עזריאל, אבי ריקן, קובי מויאל ודן אייבינדר שיתמודדו מול אופיר עזו, רם סטי, אורי פסו ואחרים.

גם השנה צפויים להתקיים בסטריטגול שני טורנירי תקשורת ארצי ומקומי בהם יאבקו ערוצי התקשורת השונים על התואר הנחשק - אלופת התקשורת. בין הקבוצות שהוזמנו ליטול חלק בטורנירי התקשורת נמצאת נבחרת ערוץ הספורט שזכתה באליפות בשנה שעברה, וואלה!, ערוץ 10,ONE, ערוץ 2, ערוץ 1, YNET, גלי צה"ל, קול ישראל, ועוד.

אורי מנחם, מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים: "זוהי הזדמנות מצוינת עבורנו לכבד את זכרו של כהן ואת תרומתו הרבה לכדורגל הישראלי. טורניר סטריטגול ירושלים הוא אירוע ספורט ייחודי המאפשר למאות המשתתפים ליהנות מחוויה חד פעמית על כר הדשא של טדי. אירוע זה מחזק את המודעות התחרותית של ענף הכדורגל ומעניק חוויה גדולה הן למשתתפים והן לצופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully