וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "כשהייתי על המגרש, מסי לא עשה הרבה"

בלם ריאל מתגאה בעצירת כוכב בארסה ומבהיר מי הוא רוצה שתנצח בגמר האלופות: "אני בעד יונייטד, יש לי חברים שם"

לא באמת חשבתם שריאל מדריד תחזיק אצבעות לברצלונה בגמר ליגת האלופות בשבוע הבא, אבל נראה שכבר עכשיו מתחילות ההצהרות לגבי האירוע הגדול של השנה מצד שחקני הבלאנקוס. הראשון שבהם הוא פפה, שלא מסתיר את אהדתו בשבת הבאה למנצ'סטר יונייטד בראיון ל'אס'. "אני לחלוטין בעד יונייטד בגמר. כמה חברים שלי משחקים שם כמו אנדרסון ונאני", מבהיר הבלם.

פפה מוסיף שריאל מדריד הייתה ראויה להיות זו שתופיע בגמר, ואמר על כך: "אני עצוב מכיוון שלא הגיע לנו להיות מודחים. עבדנו קשה מאוד, היינו טובים מהם, ולצערי מה שעשינו על המגרש לא השפיע על ההתמודדות. הגיע לנו להיות בגמר". פפה עצמו סגר לארבע עונות נוספות ואמור להמשיך עד 2015, ועל כך הוא הוסיף: "זה עניין שבין הסוכן שלי והקבוצה. אני שמח להיות במדריד. אני נמצא במועדון הטוב בעולם ואני מקווה להיות פה עוד הרבה".

פפה נשאל בראיון גם על העובדה שסרחיו בוסקטס לא נענש לאחר שבריאל טענו באמצעות צילומי הוידאו שהוא הקניט את מרסלו במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות וסיפרו כי כינה אותו 'קוף'. "זה עצוב שלא הייתה ענישה", מספר פפה. "כולם ראו מה קרה. כולם ראו מה שמרסלו אמר לבוסקטס. אם אופ"א רוצה משחק הוגן, היא צריכה להכריע בדברים האלה. דיברתי עם מרסלו, אבל אני חושב שהתמונות ברורות".

מרסלו גם נשאל על הכינוי 'אנטי מסי' שהדביקו לו, ואמר על כך: "אני לא משחק כדי שאנשים יקראו לי כך. זה משהו שכל החברים שלי ראויים לו. כשהייתי על המגרש, מסי לא עשה הרבה, ואני שמח מכיוון שזה סימן שעשיתי עבודה טובה".

בתוך כך קאקה הבהיר כי אין לו שום כוונה לעבור ללונדון הקיץ, אחרי הספקולציות שהתעוררו בעקבות ציוץ הטוויטר של אימו, שסיפרה כי "אנחנו הולכים להגיע ללונדון בשנה הבאה". הקשר המחונן הבהיר כי הוא מתכוון להישאר בריאל והכחיש את הדיווחים הללו: "אני רוצה להישאר בריאל מדריד, אני רוצה לשחק בריאל מדריד בעונה הבאה. אימי מגיעה ללונדון בספטמבר כדי לדבר על הדת. אני לא רוצה לחשוב כרגע על אפשרות לשחק בפרמיירליג, לחזור לברזיל או לחזור לאיטליה. יש לי יחסים טובים עם אנצ'לוטי, אבל האמת היא שאני רוצה להישאר במדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully