וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "טבז אמר לי שהוא יישאר בעונה הבאה"

מאמן מנצ'סטר סיטי חשף שיחה שלו עם החלוץ הארגנטינאי לפני גמר הגביע, ומרוצה מהניצחון השני על סטוק: "הופעה נהדרת"

קרלוס טבז אמנם נשמע העונה כמי שמבקש לעזוב את מנצ'סטר סיטי, אבל נראה שמשהו במצב הרוח של הכוכב הארגנטינאי השתנה לאחר הזכייה בגביע והעלייה למקום השלישי, שאם תובטח, היא תוביל את הסיטיזנס לשלב הבתים בליגת האלופות בעונה הבאה. לאחר הניצחון 0:3 על סטוק סיטי במשחק ההשלמה בליגה, רוברטו מאנצ'יני מצהיר כי טבז הבהיר לו כי הוא מעוניין להישאר במועדון. במשחק עצמו, אגב, כבשו טבז (14, 65) וג'וליאן לסקוט (53).

"הוא הבקיע 21 שערים", סיפר מאנצ'יני. "אנחנו ממשיכים לומר שהוא שחקן חשוב בקבוצה". לשאלה האם טבז אמר לו שהוא רוצה להישאר, האיטלקי הבהיר: "כן. הוא אמר לי את זה לפני גמר הגביע. אני חושב שהוא יישאר בעונה הבאה, ואני לא חושב שזה ישתנה מכיוון שאנחנו משחקים בליגת האלופות. יהיה לנו סגל טוב מכיוון שאנחנו נכוש שחקנים טובים יותר. טב הוא חלוץ פנטסטי ושחקן נהדר. יש לו חוזה לחמש שנים".

מאנצ'יני מסביר מה עבר על הכוכב שלו במהלך העונה, והוסיף: "הבעיה הייתה בחודש דצמבר בגישה שלו, אבל אנשים יכולים להשתנות. אני חושב שהוא שחקן חשוב כאן. אני חושב שההרגשה שלו פה היא טובה. שוחחתי איתו פעמים רבות ב-20 הימים האחרונים ולדעתי הוא יישאר כאן בעונה הבאה".

ספקולציות לגבי העונה הבאה לא נפקדות גם מג'רום בואטנג, שפתח את הקריירה שלו בסיטי לא טוב, אבל גם לגביו מאנצ'יני מעריך שהוא יישאר: "רכשנו את ג'רום בעונה שעברה מכיוון שחשבנו שהוא שחקן הגנה פנטסטי, צעיר מצוין וגם לגבי ג'רום זו אותה סיטואציה".

על הניצחון השני על סטוק, הוסיף האיטלקי: "זו הייתה הופעה נהדרת. זה לא היה פשוט אחרי גמר הגביע, אבל היה חשוב שהשחקנים שמרו על ריכוז. מבחינתנו היה חשוב להבטיח את המקום הרביעי כשפתחנו את העונה, אבל עכשיו נותר לנו משחק אחד ויש הבדל בין לשחק במוקדמות ליגת האלופות לבין שלב הבתים. המוקדמות קשות מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully