וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס גברה 112:121 על אוקלהומה סיטי, 48 נק' לנוביצקי

דרק נוביצקי סיים ערב מדהים (48 נקודות, 24 מ-24 מהקו), הספסל הפגיז, והמאבס עולים ליתרון 0:1 בסדרה. 40 לדוראנט

דאלאס עלתה הבוקר (רביעי) ליתרון 0:1 בסדרת גמר המערב ב-NBA, לאחר שגברה 112:121 על אוקלהומה סיטי במשחק הראשון. דרק נוביצקי סיפק את אחת מתצוגות הפלייאוף הכי מדהימות בהיסטוריה של הליגה, כשסיים עם 48 נקודות, 6 ריבאונדים, 4 חסימות ו-4 אסיסטים. נוביצקי קלע 12 מ-15 מהשדה (80 אחוזי קליעה) וסיפק נתון מדהים של 24 מ-24 מהעונשין (שיא פלייאוף). 40 נקודות של קווין דוראנט לא הספיקו לאורחים.

החשש הראשוני של דאלאס התאמת בפתיחה, ושחקניו של ריק קרלייל אכן נראו חלודים מעט בתחילת המשחק, אחרי שבוע של מנוחה. הת'אנדר סיימו את הרבע הראשון ביתרון 20:27, עם דקות נפלאות של דוראנט, והגיעו מלאי אמונה לרבע השני.

אבל האליל הגרמני המשיך בהצגה, ולא נעצר. נוביצקי השחיל קליעות מכל מקום (קלע 10 מתוך 11 הניסונות הראשונים שלו), בכל סוג קליעה, גם כשהוא בכריעה לאחור, ודאלאס פתחה את הרבע בריצת 0:13 (ניצחה את הרבע 21:35), וירדה למחצית ביתרון.

ברבע השלישי המשיך המומנטום של המאבס, ששמרו על היתרון עד סיום המשחק. שון מריון היה השחקן היחידי בחמישייה של דאלאס מלבד נוביצקי כשקלע בספרות כפולות (11 נקודות), אבל המאבס קיבלו תרומה ענקית מהספסל. חוזה חואן בראה סיים עם 21 נקודות משמעותיות, כולל 11 רצופות ברבע הרביעי, וג'ייסון טרי תרם 24 נקודות חשובות (4 מ-8 מהשלוש), והשלים ערב בו הספסל של המארחת תורם 50 נקודות.

דאלאס ממשיכה בכושר הנפלא שלה מהסדרה מול הלייקרס, ונותנת הצהרת כוונות להמשך הסדרה. משחק מספר 2 ייערך ביום חמישי בלילה בדאלאס, באולם בו המאבס במאזן 0:6 בפלייאוף.

מהצד השני, קווין דוראנט המשיך בכושרו המצוין, ואחרי שבמשחק מספר 7 מול הגריזליס קלע 39 נקודות, הפעם הוא קלע 40 נקודות (10 מ-18 מהשדה, 18 מ-19 מהקו, כולל 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-2 חסימות).

מי ש"איזן" את התצוגה המצוינת של דוראנט היה ראסל ווסטברוק, ששוב ניסה בכוח להוכיח את מעלותיו, אבל למעשה הוכיח את מגרעותיו. ווסטברוק סיים עם 20 נקודות (רק 3 מ-15 מהשדה, 3 אסיסטים בלבד מול 4 איבודים), ועד שלב מאוחר ברבע השלישי הוא לקח יותר זריקות מדוראנט, למרות ערב הקליעה העגום שלו. סרג' איבאקה קלע 17 לת'אנדר, אך גם הוא לא הצליח לתרום בהגנה מול נוביצקי הגדול.

"ניסיתי לקחת הרבה זריקות בהתחלה, ונכנסתי לקצב מהר מאוד", הודה נוביצקי בסיום, בערב בו אימלל שישה שומרים שונים, "החברים שלי לקבוצה מסרו לי שוב ושוב, והצלחתי למצוא יתרון מול שומרים נמוכים ממני". הבעיה של הת'אנדר הייתה שגם כשסקוט ברוקס ניסה להציב שמירה כפולה על נוביצקי - הגרמני הצליח למצוא את חבריו פנויים וחשף אינטליגנציית משחק מרשימה. האם הת'אנדר יצליחו לעשות את ההתאמות למשחק הבא, או שבאמת אין להם מי שיכול לעצור את המכונה הגרמנית? נתראה בחמישי בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully