וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור: "האליפות מוקדשת לכל המלעיזים"

מאמן מכבי ראשון לציון לא אהב את הביקורות נגדו והתלהב מהדאבל: "זה מגיע לנו". בוטנקו: "זה סוף מאכזב לעונה גדולה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי ראשון לציון מקנחת עונה ענקית מבחינתה. אחרי שזכתה בגביע המדינה בציפורניים עם ניצחון בהארכה על הפועל ראשון לציון, הצהובים-כחולים השלימו דאבל ולמרות שלא ניצחו באף משחק בבית מכבי עם יתרון הביתיות, הם סיימו ב-18:18 נגד אס"א תל אביב במשחק החמישי והגורלי וזכו באליפות החמישית בשש השנים האחרונות וה-12 בסך הכל. האליפות הזו הגיעה בזכות עדיפות בהפרש שערים במשחקי הסדרה. החל מהעונה הבאה תתמודד הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות.

"האליפות מוקדשת לכל המעליזים והמשמיצים", אמר גלעד מאור, בסיום. "בכל הסדרה כשפיגרנו שבע, ידענו להוציא את המים מהסלע. הגיע לנו המשחק מהדקה הראשונה. אס"א עשו סדרה ענקית, אבל הסיפור הגדול זה מכבי ראשון לציון, זה מגיע לנו. בשבע שנים השגנו שלושה דאבלים. אני מפרגן לאס"א, אבל עכשיו כולכם צריכים להיות עם מכבי. עם יוליאן סטראט אזרח וקצת רענון בסגל, אפשר לפגוש את ברצלונה וקיל בליגת האלופות. אמרו עלינו הכל, שאנחנו שבע שנים ביחד, מבוגרת, שבעה, השמצתם אותנו ושתקנו. לקחנו דאבל".

אריאל רוזנטל, שהפגין גם הוא משחק טוב יחסית, פרגן לשוער יוליאן סטראט, ואמר: "יוליאן זה השחקן הכי גדול ששיחקתי איתו אי פעם, הוא מקצוען שמציל אותנו. לקחנו אליפות בשיניים, חזרנו מ-2:1, דבר כזה לא היה אף פעם בכדוריד. הייתה שנה קשה ומעייפת. השאיפה האישית שלי היא להיות בספרד ואם לא, אהיה במכבי ראשון לציון. לא אשחק בשום קבוצה אחרת בארץ".

המאמן המפסיד, אולג בוטנקו: "מה אני יכול להגיד? זה סוף מאכזב לעונה גדולה. מבחינתי השחקנים שלי אולי לא לקחו אליפות בארץ, אבל בגלל הדרך שלהם הם לקחו אליפות עולם. היו לנו השנה פציעות שפגעו בנו, ובכל זאת היינו רחוקים זריקה אחת מאליפות. בעונה הבאה נצטרך לעשות שינויים ולהתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully