וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורסטן פרינגס שוחרר מוורדר ברמן

המועדון החליט לא להאריך את חוזהו של הקשר בן ה-34, ששוקל לפרוש ואמר: "הייתי מעדיף לסיים את הקריירה בצורה אחרת"

טורסטן פרינגס עוזב את ורדר ברמן, יותר נכון מועזב מוורדר ברמן. הקשר בן ה-34, שסיים את חוזהו בתום העונה, לא קיבל הצעה להארכת החוזה שלו ויחפש קבוצה חדשה. פרינגס, שרשם 326 הופעות במדי ברמן בשתי קדנציות שונות בין 1997-2002 ו-2005 עד היום, טען שאינו מאוכזב מההחלטה, שעל פי ההנהלה נבעה ממצוקה כלכלית.

"קלאוס אלופס (המנהל הספורטיבי) ותומאס שאף (המאמן) הודיעו לי שהם לא יוכלו להציע לי חוזה חדש מפני שאין מספיק כסף", אמר הסמל של אוהדי ברמן, שלפי הערכות השתכר כארבעה מיליון יורו לעונה, והביע חרטה על העונה האחרונה הכושלת של הקבוצה ושלו באופן אישי: "זה חבל מאוד, הייתי מעדיף לסיים את הקריירה בוורדר ברמן בצורה מעט יותר מוצלחת". פרינגס עשוי לפרוש בשל ההחלטה לא לחדש את חוזהו ואמר: "לא בטוח שאחפש קבוצה חדשה".

גם המנהל הספורטיבי, קלאוס אלופס, התייחס לפרידה מהסמל: "החלטנו לא להציע חוזה חדש לפרינגס גם בשל המצב הכלכלי של המועדון וגם מסיבות מקצועיות. אחרי העונה הקשה שעברנו בליגה, הגענו למצב בו אנחנו חייבים להתחיל בנייה מחדש ותהליך של הזרמת דם חדש לקבוצה. אני יכול להבין אם פרינגס מאוכזב. בשביל שחקנים שנמצאים בסוף הקריירה זה תמיד רגע קשה להבין שלא מעוניינים בך במקום בו אתה משחק".

בתוך כך הודיע המועדון כי יציע לקשר הוותיק עמדת אימון ואלופס מסר: "ורדר ברמן תציע לפרינגס חוזה שיפתח אותו כמאמן ויכשיר אותו עד שיקבל את התעודה המתבקשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully