וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת היכלי הספורט: "גאים בפרויקט שבוצע ביד אליהו"

החברה העבירה תגובה לדו"ח מבקר המדינה בו נחשפו כשלים התנהלותיים באולם הספורט: "פועלים לתיקון הליקויים"

מבקר המדינה פרסם היום אחר הצהריים (שלישי) דו"ח לגבי היכל הספורט ביד אליהו, "נוקיה". בדו"ח חשף המבקר מחדלים וכשלים בתחומים רבים ומגוונים כמו בשלב התכנון והבנייה, תחזיות כלכליות שגויות, פגמים מהותיים בהתקשרויות עם גופים מממנים וקבלניים, הקצאה לא שיוויונית של חלקים באולם, קשרים אישיים של מנכ"ל החברה עם גורמים פרטיים שהועסקו בפרויקט, חלוקת כרטיסים שרירותית ונטולת ביקורת לאירועי ספורט ולמופעים המתקיימים במתקניה ועוד. לאחר זמן קצר, הגיבה חברת "היכלי הספורט". להלן לשון התגובה, כפי שהועברה, במלואה.

"החברה רואה חשיבות רבה בקיומה של ביקורת יסודית ומקיפה אודות התנהלותה", טוענים בחברה, "עיקרו של הדו"ח נוגע לפרויקט שדרוגו של היכל נוקיה, פרויקט ספורט מהמורכבים שנעשו בישראל, אשר הושלם מבלי לפגוע בפעילותו השוטפת של ההיכל כבית לכדורסל הישראלי. ממתקן ספורט מיושן ומוזנח שינה ההיכל את פניו בלא הכר, והפך לאחד המתקנים המתקדמים בעולם.

"החברה גאה באופן שבו ביצעה את הפרויקט ובתוצאות המרשימות. החברה שיתפה פעולה באופן מלא עם משרד המבקר, ועוד במהלך הביקורת פעלה לתיקונם של חלק מן הליקויים שעלו. זאת ועוד, על שאלות והערות נוספות של המבקר אשר נמסרו לידי החברה במהלך עבודת הביקורת, ניתן מענה הולם ומקצועי ועל כן החליט משרד המבקר כי אין ממש בטענות אלה ולכן הסיר אותן מן הדו"ח הסופי. החברה פועלת לתיקונם של ליקויים שטרם תוקנו, ובכוונתה להטמיע את הלקחים העולים מן הדוח בפרויקטים עתידיים שתבצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully