וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו בכלל רוצה לבחור ראשון בדראפט 2011?

למינסוטה הסיכויים הגבוהים ביותר בהגרלת הלוטרי (03:30, ESPN), אך גם ב-NBA מודים: מדובר בדראפט חלש מהרגיל

בעוד שהגמרים האיזוריים של ה-NBA כבר יצאו לדרך והעונה כולה נכנסה לרגעי ההכרעה, מתפללות כעת 14 מקבוצות הליגה לקבל את הבחירה הראשונה בדראפט 2011, שסדרו ייקבע בהגרלת הלוטרי שתיערך הלילה (בין שלישי לרביעי, 03:30, ESPN) בניו ג'רזי. הקבוצה עם הסיכויים הטובים ביותר להגריל את בחירה מספר 1 היא מינסוטה (25%), שסיימה עם המאזן הגרוע ביותר בעונה הסדירה אך סבלה בשנים האחרונות מחוסר מזל משווע בהגרלות הלוטרי. זכורה במיוחד שנת 1992, אך נכנסו הוולבס עם הסיכויים הטובים ביותר לקבל את הבחירה הראשונה, ולבסוף קיבלו את הבחירה השלישית בלבד וקטפו את כריסטיאן לייטנר. ראשון, אגב, היה שאקיל אוניל.

למעשה, הפעם האחרונה בה הקבוצה עם הסיכויים הטובים ביותר יצאה מאושרת מהגרלת הלוטרי היתה אי שם ב-2004, אז הגרילה אורלנדו את הבחירה הראשונה והשתמשה בה מספר שבועות מאוחר יותר כדי לבחור בדוויט האוורד. סיפור דומה התרחש עם קליבלנד ולברון ג'יימס ב-2003.

לקאבלירס סיכויים 19.9% לקבל את הבחירה הראשונה, ואחריהם ברשימה טורונטו (15.6%), וושינגטון (11.9%) וסקרמנטו (7.6%), שתיוצג על ידי ראש העיר קווין ג'ונסון. יוטה קיבלה את הבחירה של ניו ג'רזי בשל הטרייד על דרון וויליאמס ומחזיקה ב-7.5% לבחירה הראשונה, בתוספת 0.7% נוספים על שלא זכו להשתתף העונה בפלייאוף.

בניגוד לשנים עברו, דראפט 2011 מסתמן כאחד החלשים ביותר שידעה הליגה ב-20 השנים האחרונות. לאחר שג'ון וול, בלייק גריפין, קווין דוראנט, דרק רוז ואחרים נכנסו לליגה בדראפטים הקודמים, זה הנוכחי לא כולל בתוכו כוכבי-על פוטנציאלים. "אני לא אומר שבדראפט הזה יהיו שחקנים שלא יצליחו כלל בליגה, פשוט אין בו מספיק עומק בהיבט של כוכבים", הודה הג'נרל מנג'ר של הראפטורס בריאן קולאנג'לו.

עד תוצאות ההגרלה אי אפשר לצפות מי יאכלסו את שלוש הבחירות הראשונות, אך שני האמריקאיים החמים ביותר על הלוח הם דרק וויליאמס, פורוורד מגוון ומוכשר מאריזונה וקיירי אירווינג, רכז סילוני ונוצץ מדיוק. בהיבט הבינלאומי כדאי לשים לב ליונאס ולאנצ'יונאס, סנטר ליטאי בן 19, אנס קנטר, סנטר טורקי בן 18, ויאן וסלי, פורוורד צ'כי נהדר בן 21 ששיחק נגד מכבי תל אביב במדי פטריזן בלגרד. כל השלושה אמורים להיבחר בעשיריה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully