וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר חתם רשמית לעונה נוספת במכבי תל אביב

17.5.2011 / 13:11

אחרי שכבר סגר את הישארותו מזמן, עשה זאת המאמן רשמי. בקבוצה החליטו לא לצרף את הקשר הקמרוני ג'סטיס וומפור

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר חתם, כצפוי, לעונה נוספת בקבוצה. איוני כבר סיכם וסגר מזמן את הישארותו במועדון עם הבעלים מיטש גולדהאר, וכעת רק התבצעה החתימה הרשמית על החוזה לעונה הבאה.

בתוך כך, בקבוצה ימשיכו בהכנות לשנה הבאה. במועדון מתכוונים להאיץ את השיחות עם שחקנים שמועמדים להגיע וכן עם שחקני המועדון. במכבי הודיעו לחלוץ יובל אבידור כי בכוונתם להשאירו בעונה הבאה, מה שאומר שבסוף העונה הנוכחית, בהתאם להסכם עם עירוני קריית שמונה, תקבל מכבי את כרטיסו. עם זאת, עדיין קיימת האפשרות, גם אם כרטיסו של אבידור יעבור למכבי, שהוא יושאל לקבוצה אחרת ולא ייכלל בסגל בעונה הבאה.

לגבי הקשר הקמרוני ג'סטיס וומפור, בצמרת המועדון התקבלה החלטה שלא לצרפו, וזאת מפני שלא נחת בישראל ביום ראשון, כפי שנסגר עימו. כזכור, וומפור, שהיה אמור להגיע להתרשמות במועדון, לא הגיע ונעלם, הן למכבי והן לסוכנו. במכבי לא אהבו את התנהלותו של השחקן, ולמרות שיצר בסופו של דבר קשר והסביר כי חשב שהוא מגיע למבחנים ולא לחתימה ובגלל זה לא הגיע, החליטו במכבי להוריד את מועמדותו מהפרק.

היום ייהנו השחקנים מיום חופשי וביום רביעי יחזרו להתאמן לקראת המחזור ה-35 והאחרון בליגת העל. מכבי תארח בבלומפילד את מכבי נתניה (15:00) במטרה להבטיח את המקום השלישי שמוביל לאירופה בעונה הבאה. ניצחון יספיק כמובן לצהובים, שמובילים בשתי נקודות על בני יהודה, בעוד שתיקו או הפסד יכול לסבך אותם, זאת גם כתלות בתוצאה של בני יהודה, שתפגוש מאוחר יותר, באותו אצטדיון, את האלופה הטרייה, מכבי חיפה.

היום נכחו ארבעה משחקני הקבוצה, לירן שטראובר, מאור בוזגלו, ברק יצחקי ואלירן עטר בהפנינג שערכה חברת "פומה" שמאמצת את הקבוצה באחת מחנויותיה בקניון עזריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully